בארץ

הקרב על ראשות העיר ת"א מתחמם: "טרמפיסט על חשבוננו"

אקורדים צורמים באופרה בפארק: המתמודדת לראשות העיר ת"א-יפו, ציפי ברנד: "לאסור על חולדאי להפוך את 'מאדאם בטרפליי' לבמה פוליטית"
דוד זולדן |  1
רון חולדאי, ציפי ברנד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, ינאי יחיאל)
שלושה חודשים לבחירות לרשויות המקומיות, גם אופרה בפארק הופכת לזירת התגוששות פוליטית. המתמודדת לראשות העיר תל אביב-יפו, ציפי ברנד, דורשת לאסור על ראש העירייה, רון חולדאי להנחות את האירוע ולנאום בו.
"יכול להיות שאחרי רבע מאה על כסאו, חולדאי מתבלבל וחושב שקופת העיר היא קופתו האישית. החוק אוסר על שימוש במשאבי העירייה והקופה הציבורית לצרכי תעמולת בחירות, וזה בדיוק מה שמנסה לעשות חולדאי ששולח הודעות טקסט לתושבים ומזמין אותם לאופרה שהוא ינחה", אומרת ברנד.
 
ברנד הודיעה באמצעות עו"ד עמרי שגב כי אם העירייה לא תיענה לדרישתה לבטל את השתתפותו של חולדאי באופרה בפארק, היא תעתור בנושא לוועדת הבחירות. ברנד: "לתושבי ת"א מגיעה הזכות ליהנות מאירועי תרבות נקיים מתעמולת בחירות, אני בעד קיומו של האירוע ומזמינה את חולדאי להגיע כצופה ולא כטרמפיסט על חשבוננו".
בתלונה שהוגשה בנושא, כותב עוה"ד עמרי שגב בשמה של ברנד: "ראש העירייה, מר רון חולדאי, עושה שימוש בנכסי הציבור לצרכי תעמולה אישית, בניגוד להוראות סעיף 2א לחוק הבחירות (דרכי תעמולה), התשי"ט-1959. נמצא כי נשלחה הודעה לרבבות מתושבי ותושבות העיר ובה מר חולדאי "מזמין" למופע אופרה אשר מתקיים תוך שימוש במשאבי העירייה. למרשתי אף נודע כי מר חולדאי צפוי לנאום במהלך האירוע".
במסגרת התלונה דורש עו"ד שגב "לחדול מהפצת מסרונים כאמור בהם נעשה שימוש במשאבי העירייה וכן להימנע משימוש במשאבי ציבור לצורכי תעמולה ובכלל כך מתן אפשרות לראש העירייה לנאום בזמן קיומם של אירועים עירוניים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי שתפסידו שניכם. (ל"ת)
    רוזנצוויג הגדול 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור