בארץ

רגעי הכרעה בקרב על ראשות העיר: חולדאי וזמיר בקאמבק?

רגעי הכרעה לקראת סגירת הרשימות: בלשכת חולדאי מבינים היטב כי חבירה של זמיר לרשימתו היא מכפיל כוח בלתי מבוטל. השניים נפגשו לאחרונה פעמים תכופות למשך זמן לא מועט ובקרוב אמורה להתקבל החלטה סופית. הרשימה של רון חולדאי טרם נסגרה ויש סיבה מובהקת לכך
דוד זולדן | 
רון חולדאי, אסף זמיר (צילום פייסבוק/ רון חולדאי, פלאש 90/ הילל מאיר, נעם ריבקין פנטון)
רגעי הכרעה: חולדאי וזמיר נפגשו פעמים תכופות, לדון בין השאר בשיבוצו של זמיר במקום השני ברשימה של חולדאי. אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק לשעבר, צפוי לחבור כמספר 2 לרון חולדאי בבחירות הקרובות והמגעים מואצים.
כזכור, בבחירות 2018  אסף זמיר התמודד אך הפסיד לראש העיר חולדאי לאחר שזכה ב-33.9% מהקולות לעומת 46% לחולדאי. סיעתו, 'רוב העיר', התחזקה במועצת העיר מ-4 מנדטים ל-6 מנדטים, ובכך הפכה לסיעה השנייה בגודלה במועצת העיר.
 
חבירה של זמיר לרשימתו של חולדאי היא מכפיל כוח בלתי מבוטל. השניים נפגשו לאחרונה פעמים תכופות למשך זמן לא מועט כאשר בקרוב אמורה להתקבל ההחלטה הסופית. הרשימה של רון חולדאי טרם נסגרה ויש סיבה מובהקת לכך.
בין זמיר ושר החוץ התגלעה מחלוקת פומבית באשר לשאלה האם זמיר התפטר או פוטר. שר החוץ כתב: "אסף זמיר הודיע בטוויטר על התפטרותו, אך רצה להמשיך בתפקיד לזמן לא מוגדר. החלטתי לפטר אותו באופן מידי. דיפלומט שתופס צד פוליטי לא יכול לייצג את מדינת ישראל אפילו לא יום אחד. בהצלחה בהמשך". זמיר השתומם: "אלי, אני כבר בארץ. מה נסגר?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה