בארץ

לאחר המהומה בכיפור: זה העונש של חולדאי לארגון "ראש יהודי"

עיריית תל אביב החליטה להסיר את ההיתרים שניתנו לארגון ראש יהודי לאירועי חג הסוכות בעיר.  "ראש יהודי" הוא הארגון שתכנן את האירועים שנגמרו באלימות בתל אביב ביום כיפור
מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר העימותים האלימים ביום כיפור, עיריית תל אביב שלחה מכתב לארגון "ראש יהודי" בו הודיעה לארגון על ביטול ההיתרים שניתנו להם לקיום אירועים ציבוריים בחג הסוכות. הארגון היה אמור להקים סוכה ברחבת זמנהוף ולקיים הקפות שניות בכיכר דיזינגוף.
בתגובה לכך, הארגון הוציא הודעה בה כתב: "אנחנו לא ניתן לשקר לנצח, העירייה נתנה היום פרס לעבריינות ולאלימות. היום נערך לנו 'שימוע' בעירייה. לצערנו עיריית תל אביב נכנעה לתכתיבים של השוליים הקיצוניים שהגיעו להפריע ולשבש, בהצלחה רבה לצערינו, את תפילת יום הכיפורים. הדגשנו במהלך השבוע ואנחנו מדגישים גם עכשיו: לא עברנו על החוק, נקודה".
 
במפלגת הציונות הדתית הגיבו להחלטה של העירייה: "רון חולדאי שמתרסק בבחירות מנסה לקושש קולות על הגב של עשרות אלפי התושבים הדתיים, המסורתיים והחילונים שמכבדים את מסורת ישראל וחיים בתל אביב.
בשם הפלורליזם הוא פועל באופן טוטליטרי צבוע, אלים, דורסני, משתיק ונוטף שקר. אבל בסופו של יום האמת, השפיות והרוב ינצחו את הטרלול והשקר. אנו מחזקים את ראשי ופעילי ראש יהודי. תמשיכו להרבות אור ואהבה וזה ינצח את החושך והשנאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה