בארץ

גרושתו של שולי רנד חושפת את מכתב הנאצה: "חזירים"

גרושתו של שולי רנד חשפה בסטורי חדש כי קיבלה מכתב נאצה משפיל משכניה. במכתב הייתה התייחסות לבנה, שלוקה בתסמונת דאון, ונאמר בו: "למשפחה עם המפגר והשמן... תפתחו את החלונות או תעופו חזרה לבני ברק. ביטוח לאומי משלם - חזירים" 
מערכת ice |  1
שולי רנד (צילום משה שי פלאש90)
מיכל רנד, גרושתו הלא ממש אלמונית של שולי רנד, חשפה בסטורי שלה אתמול (שלישי) את מכתב הנאצה שקיבלה לכאורה משכניה. לדבריה, בפתח ביתה הודבק מכתב שנשא מילים לא נעימות במיוחד כלפיה, וכלפי בנה שלוקה בתסמונת דאון.
בסטורי, שברקעו התנגן "שירת הסטיקר", ניתן לראות את צילום המכתב שנאמר בו כך: "למשפחה עם המפגר והשמן, תפסיקו להפעיל את המזגנים יומם ולילה. הרעש מפריע לכל השכונה לישון. תפתחו את החלונות או תעופו חזרה לבני ברק. ביטוח לאומי משלם - חזירים". 
נזכיר כי לאחרונה רנד יצאה במפגן תמיכה ואהדה מאוד מפתיע כלפי הגרוש. בסרטון אמרה: "אני רוצה לספר ולדבר בקצרה שוואלה, שולינקה יצא מלך, באמת. בארבעת החודשים האחרונים ממש עוזר בצורה יוצאת דופן". 
  
בהמשך פירטה: "קודם כל הוא עומד בהתחייבות שלו לדיאטה של נחמן, שזה נס בפני עצמו וזה ראוי להמון הערכה. זו הוצאה של 4,000 שקל בחודש, ונחמן ברוך השם ירד 44 קילו ואנחנו, מה שנקרא, בדרך לשם. וזה לא יכול היה לקרות אלמלא שולי היה מתגייס לדבר הזה".

לסיום פנתה ואמרה: "כששאלתי אותו אם הנופש זה במקום המזונות, הוא ענה 'מה פתאום! חס ושלום!'. זה כל כך שימח אותי. אי אפשר לתאר כמה זה שימח אותי שאני לא צריכה להילחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגרסא המקומית לנאורות. (ל"ת)
    מסביר פנים 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור