בארץ

מבצע חרבות ברזל, היום ה-2: מחבלים חוסלו, בני ערובה שוחררו

הבשורות הטובות הגיעו לפנות בוקר, כאשר נודע כי 500 הנצורים בחדר האוכל בבארי שוחררו ללא פגע והמחבלים שהחזיקו בהם חוסלו על ידי כוחות הימ"מ המיוחדים שהגיעו למקום וביצעו טיהור. גם באופקים חולץ זוג שהוחזק כבן ערובה. האירוע הקשה היה בתחנת המשטרה בשדרות שהושמדה כדי לחסל את 10 המחבלים בתוכה
מערכת ice |  1
תפיסת החשוד (צילום דובורת המשטרה)

היום השני של מלחמת 'חרבות ברזל' יצא אל הדרך, כאשר היממה הראשונה הייתה כואבת ומדממת במיוחד עבור הצד הישראלי שחווה אבידות קשות, עם לפחות 300 נרצחים, אלפי פצועים ומאות חטופים לתוך הרצועה.

הבשורות הטובות הגיעו לפנות בוקר, כאשר נודע כי 500 הנצורים בחדר האוכל בבארי שוחררו ללא פגע והמחבלים שהחזיקו בהם חוסלו על ידי כוחות הימ"מ המיוחדים שהגיעו למקום וביצעו טיהור. גם באופקים חולץ זוג שהוחזק כבן ערובה. האירוע הקשה היה בתחנת המשטרה בשדרות שהושמדה כדי לחסל את 10 המחבלים בתוכה.
 



דובר צה"ל הודיע: "נטרלנו את רוב הקרבות המשמעותיים בעוטף והתחלנו לפנות תושבים. לפנינו ימים ארוכים. היו קרבות שבהם מפקדים ולוחמים ניהלו קרבות הירואים מול מחבלים, ובחלקם גם נפלו".

מוקדם יותר, נודע כי חיל האוויר תקף את בתיהם של בכירי חמאס ברצועה: יחיא סנוואר, ניזאר עוודאללה, פתחי חמאד, עיצאם א-דעאליס, כמאל אבו עוון, אבו מועאז סראג׳. מפקדות ובניינים רבים נפגעו בתקיפות של חיל האוויר.



רבש"צ אחד הקיבוצים בעוטף סיפר בראיון לאסף פוזיילוב : "יצאנו 8 מכיתת הכוננות, פתאום באו עשרות על טנדרים, עם טילי נ"ט ומאגים - ואני עם M16 ו-30 כדורים. הם ירו ושרפו מכוניות ובתים עם אנשים בפנים. נפצעתי מירי במותן. המחבלים איתנו בבית, ירו RPG, גנבו רכוש ורכבים. רק ב-17:00 פינו אותי"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    500 בני ערובה בקיבוץ בארי?? מישהו השתגע? (ל"ת)
    לא מקצועיים 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור