בארץ

הכניסה הקרקעית תדחה? הקריאה הנרגשת לראש הממשלה נחשפת

תנועת "אמהות בחזית" יוצאות בקריאה להשהות את הכניסה הקרקעית לרצועת עזה עד להשבת החטופים והשבויים הביתה. נשות "אמהות בחזית" קוראות לראש הממשלה בנימין נתניהו להיעזר בקשרים שלו על מנת להחזירם
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מתוך אחריות כבדה תנועת ״אימהות בחזית״ יוצאות בקריאה להשהות את הכניסה הקרקעית לעזה עד להשבת כל החטופים והשבויים הביתה. 
האימהות קוראות לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, להשתמש בקשרים שרכש לעצמו בהנהגה הערבית ובכל קשרי החוץ העומדים לפניו לטובת השבת מאות אזרחיו/ת וחיילו/ת מדינת ישראל הביתה במיידי ותוך ימים בודדים כמתבקש מגודל האירוע.
"אנו האימהות שבחזית אשר בננו ובנותינו נקראו לדגל ביום פקודה, דורשות לקיים את החוזה הכתוב בין האימהות לבין המדינה מיום היווסדה ולמצות כל מהלך אפשרי , כולל שחרור כל האסירים הבטחונים היושבים בישראל, זאת להשבת כל השבויים והחטופים שבידי החמאס עוד היום, לפני פעולה צבאית נרחבת!
מהלך זה הכרחי ומתחייב לפי כל דין ומוסר, מהלך זה יאפשר לכוחות צה״ל ביום שאחרי למוטט את החמאס אחת ולתמיד ולהשיב את הבטחון לעם היהודי בארץ ישראל. האימהות מבקשות להזכיר לממשלת ישראל והעומד בראשה כי הם כשלו כשלון מוחץ בשמירה על בטחון האזרחים, וממשיכים להכשל בכל יום שעובר. 
 
עליהם לעשות מאמץ עילאי להשבת כל החטופים והשבויים למקום מבטחים. אלה הילדים והילדות שלנו, האימהות, האהבות שלנו, ההורים שלנו, האחים והאחיות של כולנו! אל תפקירו אותם בידי האויב האכזר ביותר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה