בארץ

מפגש פסגה: ביידן יפגש עם רחל מאופקים

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נחת לפני מספר דקות בנתב"ג ובמסגרת ביקורו הוא צפוי לפגוש את את משפחות החטופים והנרצחים. יחד איתם יפגוש ביידן גם את רחל מאופקים שהוחזקה כבת ערובה על ידי מחבלי חמאס 
מערכת ice | 
רחל אדרי, ג'ו ביידן (צילום מסך כאן 11, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נחת לפני מספר דקות בנתב"ג וראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה הרצוג קיבלו את פניו. במסגרת ביקורו הקצר בישראל הוא ייפגש עם ראש הממשלה ונשיא המדינה, ישתתף בישיבת קבינט, ייפגש עם נציגי משפחות הנעדרים והנרצחים וכמו גם עם רחל מאופקים.
במסגרת ביקורו של נשיא ארה"ב על רקע הלחימה בדרום, צפוי ביידן לפגוש את רחל מאופקים שהפכה להיות דמות פופולרית בעקבות המחבלים שהתבצרו בביתה והתנהלותה המעוררת השתאות. יחד עמה ייפגשו עם הנשיא גם אזרחים נוספים שהיו בקרבות המלחמה ושיקיריהם נרצחו או נחטפו.
 
ביידן צפוי לשהות בישראל עד לשעה 15:00 ובמהלך הביקור ייפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו. כמו כן דווח כי הנשיא האמריקאי ישתתף בישיבת קבינט המלחמה. כמו כן ייפגש עם צוותי החירום בעוטף.
ביקורו של הנשיא מהווה רגע כי היסטורי משום שזו הפעם הראשונה שנשיא אמריקאי מבקר בישראל בעת מלחמה. כמו כן, ביידן הוא לא המנהיג היחידי שביקר בישראל מאז פרוץ המלחמה. נשיא רומניה וקאנצלר גרמניה גם הגיעו לבקר בישראל בשבוע האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה