בארץ

מנכ"ל השירות לאומי-אזרחי ביקר את המתנדבות ושמע את זוועות השבת השחורה

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי קיים אמש (ד', 25.10) סיור עם מתנדבות השירות הלאומי שחוו את זוועות השבת השחורה וחזרו להתנדב עם התושבים המפונים: "פגשתי מתנדבות שהפכו ללוחמות בחזית האזרחית, שקמו מתוך השבר הלאומי הנורא והמשיכו במשימתן למען עם ישראל ומדינת ישראל"
מערכת ice | 
ראובן פינסקי ובנות השירות לאומי (צילום דוברות הרשות לשירות לאומי-אזרחי)
מתנדבות עם המפונים: מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי קיים אתמול (ד', 25.10) סיור בבתי המלון בים המלח בהם משתכנים מפוני עוטף עזה, וביקר את מתנדבות השירות הלאומי הפועלות בהם. 
המנכ"ל פינסקי שמע מעשרות המתנדבות, שחלקן נאלצו להתמודד עם זוועות השבת השחורה, על החוויה הקשה שעברו, על ההתמודדות עם השבר ועל העשייה עם הקהילות והמפונים בבתי המלון, ושיבח את פועלן. כזכור, מאות משפחות מהעוטף פונו למלונות באילת וים המלח בעקבות המלחמה
המתנדבות, השוהות במלונות מזה כשבועיים, סקרו בפני המנכ"ל פינסקי את העשייה בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, ההכנות ללמידה מחודשת בבתי הספר שיוקמו  בקרוב, וכן את הפעילות הענפה בתחומי החברה והסיוע הרגשי שנעשות למען הנוער השוהה במקום.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי: "התרגשתי לפגוש מתנדבות שהפכו ברגע אחד ללוחמות בחזית האזרחית. מתנדבות השירות הלאומי-אזרחי קמו מתוך השבר הלאומי הנורא, שחלקן חווה באופן אישי, ושמו לנגד עיניהן את טובת המדינה, מתוך תחושת שליחות והבנת תפקידן בחוסן החברתי והלאומי של מדינת ישראל"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה