בארץ

השר קרעי לבדואים שנפגעו מטיל חמאס: "יש בינינו שותפות גורל"

שר התקשורת שלמה קרעי נפגש עם בני שבט אל גורעאן מהפזורה הבדואית בנגב ופגש את בני המשפחה שאיבדה שמונה מבניה בעקבות פגיעת טיל שירה חמאס בשבת השחורה לפני חודש: "יש בינינו שותפות גורל. אנחנו ניצבים מול אותו אויב לא אנושי"
מערכת ice |  1
השר קרעי ונציגי הבדואים (צילום פרטי)
שר התקשורת חה״כ (ליכוד) שלמה קרעי ביקר היום (יום שני) אצל בני שבט אל גורעאן בפזורה הבדואית בנגב ופגש את בני המשפחה שאיבדה שמונה מבניה מפגיעת הטילים שירה החמאס בשבת השחורה. 
השר קרעי היה אורחו של ראש מועצת אל קסום סלאמה אל אטראש. ראש המועצה הציג בפניו את התנאים הקשים ומסכני החיים שבהם חיים תושבי הפזורה הבדואית. הן בעיתות חירום מבחינת היעדר מיגון בסיסי והן מבבחינת קשיי התלמידים ללמוד באמצעות זום בגלל היעדר תנאי תקשורת בסיסיים. ת סלאמה אל אטראש הדגיש את התרומה האדירה של לוחמים בדואים אמיצים שנלחמו בעוטף והצילו חיים של אזרחים ולוחמים רבים. 
 
השר קרעי אמר כי הוא בא כדי להכיר ולהוקיר את המשפחה שנפגעה כה קשה במלחמה. הוא אמר כי משרדו פועל בימים אלה במרץ לשפר את תנאי התקשורת בריכוזים הפזורה הבדואית ולו בעזרת פתרונות זמניים שיתנו מענה לצורכי הלמידה של התלמידים וכן לקליטת התראות צבע אדום. השר קרעי אמר כי הוא מייחל ליום אחרי המלחמה שבו גם היהודים וגם הבדואים לא יצטרכו מיגוניות או ממ״דים אלא יחיו בביטחון מלא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקרבו אותם. הם נאמנים כאשר משתפים אותן
    פטריוט 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבנו להם כמה ערים עם תשתיות טובות . מרכזי תעסוקה .והם יחזירו יותר . בנאמנות .גיוס לצהל .
    סגור