בארץ

הרמטכ"ל מזהיר: "מסוגלים להגיע לכל מקום במזרח התיכון"

הרמטכ"ל הרצי הלוי ביקר היום בטייסת האדיר והתייחס למלחמה המתנהלת בעזה וגם לאפשרות כי תתרחב לגזרות נוספות: "יודעים להגיע לכל מקום במזרח התיכון
מערכת ice | 
הרצי הלוי (צילום דובר צה"ל)
הרמטכ"ל הרצי הלוי ביקר היום בטייסת האדיר והתייחס למלחמה המתנהלת בעזה וגם לאפשרות כי תתרחב לגזרות נוספות
הרמטכ״ל אמר במהלך הביקור: ״אנחנו חודש כבר במלחמה, פוגעים מאוד מאוד קשה בחמאס, פוגעים בהנהגה של חמאס, פוגעים במפקדים, פוגעים במחבלים, הורסים לחמאס את התשתיות בעזה, ואנחנו גם כל הזמן במוכנות לאזורים אחרים."
"הבסיס הזה יודע להגיע לכל מקום במזרח התיכון. יצא לי לראות עכשיו בטייסת 140 סיוע של מטוס אדיר לכוח בטווח של 200 מטר מהכוח. לא עשינו דבר כזה, עם חימוש מאוד כבד, קשר מאוד טוב בין מה הכוח צריך לבין מה המטוס יודע לתת, והחיבור הזה של אוויר ויבשה ביחד תמיד ידענו שהוא חזק, אנחנו רואים שהוא הרבה יותר חזק ממה שידענו״.
 
כזכור לפני כחודשיים החל משרד הביטחון בתהליכים לרכישת הטייסת השלישית של מטוס האדיר F35 שתקלט בצה"ל בחודשים הקרובים. משרד הביטחון ירכוש מארצות הברית 25 מטוסי F35, מתוצרת חברת לוקהיד מרטין בעסקה הכוללת תמיכה ואחזקה. עם השלמת העסקה יורחב צי המטוסים ל-75 מטוסי החמקן המתקדמים בעולם אותו מפעיל צה"ל. אספקת המטוסים תחל בשנת 2027 בקצב של שלושה מטוסים בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה