בארץ

אמריקן אקספרס במהלך חשוב: "פרויקט שמטרתו להמשיך לתמוך בעסקים"

בימים אלו, חברת 'אמריקן אקספרס' יוצאת במחווה במסעדות שהתגייסו למען חיילי צה"ל ומשפחות המפונים. במסעדות אלו תתקיים סדרת מפגשים קולינריים עם מסעדנים מובילים. מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לנסות ולהעניק ללקוחותינו חוויות מותאמות לרגעים של הפוגה ונחמה״

מערכת ice | 
אמריקן אקספרס (צילום shutterstock)
בימים אלו, גופים וחברות רבות נרתמות למאמץ המלחמתי הן על ידי תרומות למשפחות המפונים ולחיילים והן על ידי הקמת יוזמות עבורן. חברת האשראי 'אמריקן אקספרס' הודיעה היום (רביעי), על הקמת סדרת מפגשים קולינריים באותן מסעדות אשר תרמו עבור חיילי צה"ל ומשפחות המפונים שעזבו את בתיהם ביישובי עוטף עזה לאחר אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר.
את המפגשים הקולינריים, תנחה אשת הקולינריה אפרת אנזל אשר תלווה את המפגש עם השפים המשתתפים ביוזמה המבורכת. בכל מפגש, יגישו השפים מנות ביתיות אשר כולן מבוססות על תוצרת חקלאית מקומית מדרום ועד צפון. השפים המשתתפים בפרויקט הקולינרי הם השף יובל בן נריה, השף שרון כהן, וצמד השפים אסף ויותם דוקטור.
במסגרת המפגשים, צפויים השפים לשתף בהרגשותיהם ותרומותיהם למען עם ישראל בימים מורכבים אלו. השף יובל בן נריה, יספר על הרגע בו החליט להכשיר את מטבח המסעדה שלו לטובת בישול מנות מזינות שאותן העביר לבסיסים רבים. מלבדו, שף שרון כהן ישתף על החלטתו לגייס עובדים, ספקים ולקוחות רבים בימים קשים אלו. צמד האחים, השפים אסף ויותם דוקטור, יספרו על פרויקט הקמת חמ"ל האוכל הגדול עליהם הם אחראים בימים אלו.
מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס, התייחס לפרויקט הקולינרי: ״אנו גאים להוביל את פרויקט COMFORT ZONE with American Express שנולד מתוך רצון ומטרה להמשיך ולתמוך בעסקים, לחבק בחזרה את המסעדות והקולינריה הישראלית. יש לנו כחברה, אחריות להמשיך ולהניע את הכלכלה ולדאוג שהמסעדות יוכלו להמשיך לפעול גם אחרי המכה הקשה שפקדה את כולנו. במיוחד בעת המורכבת הזו ועל מנת לשמור על שגרה ועשייה, נמשיך לנסות ולהעניק ללקוחותינו חוויות מותאמות לרגעים של הפוגה ונחמה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה