בארץ

מזומן בשווי 5 מיליון שקל אותרו בעזה, ביניהם כסף עיראקי וירדני

חיילי צה"ל הופתעו מחלק מהדברים שמצאו ברצועת עזה מאז שנכנסו אליהם, מטכנולוגיות יחסית מתקדמות ועד ספרים של היטלר בערבית. כעת נחשף כי גם מיליוני שקלים במזומן אותרו ונתפסו
מערכת ice | 
דינר עיראקי כסף מזומן (צילום אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לרצועת עזה נותנת את אותותיה, ודובר צה"ל עושה שימוש רב וחכם בממצאים שנתפסים ומוכיחים את פשעיו הלא אנושיים של ארגון הטרור חמאס.
כזכור, מחרטות לייצור טילים ורקטות נתפסו סמוך לכיתות לימוד, מנהרות נחפרו סמוך לפארק שעשועים, הוקמו עמדות ירי של מחבלים בבתי אזרחים ומשגרי רקטות הוחבאו סמוך לבתי חולים. ואלו רק חלק קטן מהפשעים של חמאס ברצועת עזה מאז תפס את השלטון במקום.
היום (ראשון), חשפו במשרד הביטחון כי בנוסף לכל הממצאים המפלילים האלו שאותרו במהלך המלחמה, נתפסו גם חמישה מיליון שקל במזומן, כשהם מתחלקים לשקלים, דולרים אמריקאים, שטרות של דינר ירדני ולמרבה הפתעה, גם שטרות של דינר עיראקי אותרו. זאת כאשר ככל הנראה כל הסכום או מרביתו מהווה כספי טרור.
 
היחידה לפינוי שלל (יחפ״ש) של אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה״ל, החרימה את הכספים שנתפסו מתחילת הכניסה הקרקעית לעזה, בין היתר במעוזי חמאס ובבתים של מבוקשים, בהם הייתה פעילות של חמאס. הכסף הועבר לאגף הכספים במשרד הביטחון. הכסף, הועבר בימים האחרונים לאגף הכספים במשרד הביטחון, נספר ויופקד בקופת המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה