בארץ

דרמה פוליטית: אריה דרעי פועל להכניס את ליברמן לממשלה

יו"ר ש"ס ויו"ר ישראל ביתנו, ידידים בעבר ואויבים בשנים האחרונות, בדרך לפיוס? אתמול תועדו מסתודדים בכנסת, ודרעי הודה כי הוא מנסה לצרף אותו לממשלה. ליברמן בתגובה: "אם אקבל פניה, מוכן להיכנס מתחת לאלונקה"
מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן, משה גפני, אריה דרעי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
פיוס מפתיע בכנסת? אתמול תועדו יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בשיחה צפופה בכנסת. השניים היו בעבר ידידים טובים, אך בשנים האחרונות מצויים בנתק חריף, וליברמן נחשב ל"סדין אדום" בעיני הציבור החרדי.
על רקע המלחמה והניסיונות להרחבת הקואליציה, מסתבר שדרעי פועל לצרף לממשלה את ליברמן, ואף אמר זאת בגלוי בריאיון לרדיו "קול חי": "אני משתדל עכשיו להכניס גם את ליברמן. בשעת מלחמה צריך לשכוח את כל מה שהיה. אנחנו עכשיו בתקופת פיקוח נפש וצריכים כולנו להיכנס תחת הנטל. אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לנצח את אויבינו, הרשעים הללו, עמלק, שקמו עלינו. יהיה מספיק זמן לעשות חשבונות, עכשיו צריך להסתכל נכוחה מול המצב.
 
"הוא חכם", הוסיף דרעי, "אי אפשר לזלזל בניסיון שלו, עשה את כל התפקידים, היה בהרבה קבינטים. לא בכל דבר אנחנו מסכימים, אבל חשוב שגם בקבינט הזה יהיו גם מהקואליציה וגם מהאופוזיציה. אויבינו היו משוכנעים שמדינת ישראל מפורקת ובקלות הם יכולים לחסל את העם היהודי. לכן האחדות היא הנכס הגדול ביותר".
 
ליברמן עצמו פרסם הערב תגובה בטוויטר שלו: "מתחילת המלחמה ועד היום לא קיבלתי שום פניה להצטרף לקבינט המלחמה המצומצם. כפי שאמרתי מההתחלה, במידה ואקבל פניה רשמית ופומבית מנתניהו, אני מוכן להיכנס מתחת לאלונקה, בתנאי שאהיה שותף מלא לקבלת ההחלטות כחלק מקבינט המלחמה המצומצם. שיהיה ברור - יום אחרי המלחמה נתניהו חייב ללכת הביתה. כמי שטיפח את החמאס הוא אחראי למחדל ואסור שיישאר בשלטון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז עכשיו גם ראש ש ס הוא שמאלני? (ל"ת)
    אלמוני 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איך איך
    דרעקלפיד 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבריין שישב בכלא עכשיו יושב בכנסת פונה למושחת אחר זה ממפלגת קירשיינבאום כנסת נהדרת רקובה ומצחינה!
    סגור
  • 1.
    דרעי מה עם המריצה???? (ל"ת)
    גש 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור