בארץ

בהשראת ה-7/10: תצוגת האופנה המטלטלת ביותר שנראתה בישראל

מעצבת האופנה ליאן מזרחי הפיקה תצוגת אופנה ייחודית ומצמררת במטרה להנציח את קורבנות השבעה באוקטובר. על המסלול צעדו ניצולות מהמסיבה ואלמנות הנרצחים. הדוגמנית ג'סיקה אלטר, שבן זוגה בן שמעוני נרצח במסיבה שיתפה: "בשבילי זאת הייתה עוד דרך התמודדות"

מערכת ice | 
יובל שרביט-טרבלסי (צילום צילום מסך מתוך שער הדיילי מייל)
אמש (שני), התקיימה תצוגת אופנה מסקרנת בשם "POV" במתחם החמאם ביפו. את האירוע הנחתה השחקנית אוולין הגואל. המעצבים הכינו דגמים מיוחדים בהשראת אירועי הטבח הקשים.
 
בין הדוגמניות שצעדו על המסלול היו ג'סיקה אלטר הבריטית-ישראלית, בת זוגו של בן שמעוני ז"ל, ולאדה פטאפוב, שניצלה מהטבח במסיבה ויובל שרביט טרבלסי, שבעלה הטרי מור נרצח חודש בלבד לאחר שהתחתנו. במהלך הערב, ביצע הזמר אבי אברומי את השיר "אין אותנו יותר", והקדיש אותו לחטופה עמית בוסקילה.
 
יובל שרביט-טרבלסי, שתמונתה מהתצוגת אופנה הופיעה על שער העיתון הבריטי ה'דיילי מייל', שיתפה על התחושות המעורבות: "בשבת השחורה הזאת איבדתי את מור בעלי האהוב שהספקנו להיות נשואים רק חודש. זו הייתה אהבה טהורה שפשוט נגדעה ברגע. השמלה עימה צעדתי הייתה מורכבת משמלת כלה, כי אני ומור התחתנו חודש בדיוק לפני שזה קרה". 

עוד הוסיפה שביט-טרבלסי: "בשובל של השמלה היה רשום NO MORE KILLING. בנוסף ציירו על פניי סימן של הירייה של מור במצח. קשה לתאר במילי איך עבר עלי היום הזה, מבכי, לחיוך, לדפיקות לב חזקות ועד לרעידות בגוף. זה היה מכלול של כל הרגשות ביום אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה