בארץ

יו"ר הכנסת לטייסות חיל האוויר: "סיפורי גבורה אדירים ומעוררי השתאות"

במפגש עדויות וסיפורי גבורה שהתקיים ביוזמת יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, התארחו טייסות חיל האוויר שסיפרו על פעולתן בימים אלו. יו"ר הכנסת: "גם אם המלאכה טרם הושלמה, מותר לעצור לרגע ולומר לכן ולכם – הגיבורות והגיבורים שהצילו חיים – תודה"

מערכת ice | 
אמיר אוחנה (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
במסגרת כנס מיוחד שהתקיים היום (רביעי) אשר עסק בשיתוף עדויות וגבורה במהלך המלחמה הנוכחית, התארחו, בין היתר, טייסות חיל האוויר אשר סיפרו על פעילותן בימים מורכבים אלו.
במפגש שהתקיים ביוזמת יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, סיפרו טייסות חיל האוויר על עבודתן מעוררת ההשראה בעת המלחמה הנוכחית. טייסת הינשופים רס"ן ל מטייסת 123 שמאז פרוץ הלחימה מחלצת פצועים מעזה: "אני לא מרגישה גיבורה. אנחנו עושים את עבודתנו, זה מה שהכשירו אותנו לעשות".
במסגרת מפגש העדויות, הציפה רס"ן ל' מטייסת 123 בפני הנוכחים אירוע הצלה מיוחד: "לפני 3 שבועות הוזנקתי לפינוי מתוך רצועת עזה. זאת הייתה הפעם ראשונה ש"חוצים קו" וזה מכניס לדריכות. הכל מתקתק די מהר, נמצאים מעט מאד זמן על הקרקע ומפנים פצועים לבתי החולים. זאת הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שיש פה שרשרת ענקית של אנשים להצלת חיים של חיילים – לא אני הצלתי לבד חיים. כולם לוקחים חלק במשימה וכך נמשיך לעשות מתי שיידרש".
בין הטייסות הנוספות אשר סיפרו על פעולתן המבורכת במהלך הימים הללו, נכחה טייסת יסעור רס״ן מ' שסיפרה על סבתה: "סבתא שלי נרצחה בבארי בשבת השחורה ואני מתמודדת בשני עולמות – לחימה בטייסת, לצד חוויה אישית משפחתית קשה. הפעילות המבצעית היא כמו נקודת אור שעוזרת לי להמשיך ולהסתכל קדימה". 
יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה הודה לכוחות הביטחון על פעולתם החשובה בימים אלו: "כולנו זוכרים, בטח ביום הקשה הזה שסיפורי גבורה אדירים ומעוררי השתאות רבים לא יסופרו לעולם, כי נטמנו יחד עם גיבוריהם. חשבתי שזה יהיה הולם שבחג הגבורה, מקצת מסיפורי הגבורה הללו יסופרו גם כאן בכנסת".

יו"ר הכנסת המשיך בדבריו ואמר כי "גם ברגע הזה עלינו לזכור שהמלאכה לא תמה, ארגון הטרור חמאס הוכה קשות, אבל טרם חוסל. רבים מהחטופים והחטופות חזרו לבתיהם, אבל לא כולם. השקט והביטחון טרם שבו לארץ ומאות אלפי ישראלים אינם נמצאים בבתיהם, בין אם משום שהם במילואים ובין אם משום שפונו מהיישובים. אך גם אם המלאכה טרם הושלמה, מותר לעצור לרגע ולומר לכן ולכם – נשים וגברים – הגיבורות והגיבורים שהצילו חיים – תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה