בארץ

אייזנקוט מעל קבר בנו: "נמשיך לבחור בחיים בכל יום מחדש"

שבוע חלף מאז הטרגדיה של הרמטכ"ל לשעבר ח"כ גדי אייזנקוט ששכל את בנו, גל במהלך לחימה מול מחבלים בתוך רצועת עזה, לפני כניסת שבת פרסם אייזנקוט בפייסבוק כי אילו גל היה בחיים, הוא היה דורש שימשיכו לחיות
מערכת ice | 
גדי איזנקוט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
שבוע חלף מאז הטרגדיה שעבר הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט ששכל את בנו גל במהלך פעילות צה"ל בתוך שטח רצועת עזה, לאחר שנלחם מול מחבלי חמאס. מספר ימים לאחר שקם מהשבעה ושעות לפני כניסת שבת פרסם אייזנקוט פוסט בפייסבוק בו הוציא את כל מה שעבר עליו בימים האחרונים.
אייזנקוט שיתף: "הבטחתי מעל קברו של גל, בסיום השבעה שעל אף הקושי והחלל הענק שנפער בנו, נמשיך להיות משפחה חזקה ומאוחדת, כזו שתבחר בחיים על פני המוות בכל יום מחדש, זה מה שגל היה מבקש מאיתנו, לו רק היה יכול".
כזכור לפני תשעה ימים הודיע דובר צה"ל על נפילתו של גל אייזנקוט מהרצליה לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש' בצפון רצועת עזה. לא מעט שרים וחברי כנסת הגיבו אז לנופלו של גל בנו של הרמטכ"ל לשעבר.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד: "לחנה וגדי איזנקוט, שרה ואני שבורי לב על נפילתו של בנכם גל. אנחנו בוכים אתכם. אנחנו מחבקים אתכם. גל היה לוחם אמיץ וגיבור אמיתי.
"אנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתכם ולמשפחות כל נופלינו הגיבורים. העם עוטף אתכם באהבה ובהוקרת תודה - היום ולתמיד. מה גדול  הכאב. מה עמוק הצער.
"ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אבלים יחד אתכם. גיבורינו לא נפלו לשווא. נמשיך להילחם עד לניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה