בארץ

פרטנר ביוזמה מרגשת: זה הצעד עבור הלוחמים שבשטח

חיילים רבים נמצאים באזורי לחימה ללא גישה לניידים שלהם. לכן חברת פרטנר החליטה להרים את הכפפה ויצאה במיזם מרגש במסגרתו יחולקו עשרות אלפי גלויות ללוחמים ולוחמות, אותן יוכלו לשלוח למשפחותיהם 
מערכת ice | 
פרטנר ביוזמה למען החיילים (צילום יחצ)
בצל המלחמה, קבוצת התקשורת פרטנר, בשיתוף חיל החינוך ואגף כוח אדם בצה"ל, יוצאים במיזם מקורי ומרגש, במסגרתו יחולקו עשרות אלפי גלויות ללוחמות וללוחמים המשרתים בימים אלו ברצועת עזה.
מטרת היוזמה היא לאפשר ללוחמים (אשר אין להם פעמים רבות גישה לנייד) לכתוב ולמסור דרישת שלום בהפתעה מהשטח, למשפחות והאהובים שלהם בעורף. הגלויות יועברו למטה קבוצת התקשורת פרטנר והעובדים יצלמו את תוכן הגלויות וישלחו את התמונות למספר הוואטסאפ שיציינו החיילים.
 
גלויות מהחזית מהוות את אחד מסמלי המלחמות מאז ומעולם. בשל הרגישות הביטחונית, הלוחמים נמצאים בשטחי הלחימה ללא מכשירי הסלולר שלהם ועל כן לא יכולים ליצור קשר ומנותקים לחלוטין מהעורף. כשהגעגועים גוברים, הגלויות והעברת מסרים ליקירים והחברים מהבית, הן "גלגל הצלה" ואוויר לנשימה, שמשאיר את הלוחמים מחוברים ומפיג ולו במעט את הדאגה של המשפחות.

 גלויות מהחזית ביוזמה המרגשת של פרטנר. צילום: יחצ
הגלויות ייאספו על ידי ניידות השירות והתיקונים של פרטנר, שמאז פרוץ המלחמה יוצאות מדי יום לשטחי הכינוס והריענון ומתקנות ללא עלות את מכשירי הסלולר של החיילים, כדי שיוכלו להיות בקשר עם משפחתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה