בארץ

דיווח: זו המדינה בה תקף הלילה חיל האוויר בפעם השישית בשבוע האחרון

חיל האוויר תקף גם הלילה בסוריה מעוזים של איראן ומשמרות המהפכה, סביב הבירה דמשק, זאת לאחר מספר תקיפות שהיו בשבוע האחרון במספר ערים בסוריה, עקב ניסיונות איראנים להעביר משלוחי נשק משמעותיים לידי חיזבאללה
מערכת ice | 
גבול סוריה ברמת הגולן (צילום פלאש 90/ דורון הורוביץ)
בסוריה דווח כי חיל האוויר הישראלי תקף גם הלילה בבירה הסורית, דמשק. מדובר בתקיפה השישית המיוחסת לישראל בשבוע האחרון בסוריה. מקור צבאי מסר לסוכנות הסורית סאנא כי לא היו נפגעים בתקיפה אך נגרם נזק רב. התקיפה ככל הנראה בוצעה על מעוזים של איראן והמיליציות השיעיות בסביבות הבירה, אזור בו ישראל תקפה מספר פעמים בתקופה האחרונה.
כאמור התקיפות הישראליות בסוריה התגברו בשבוע האחרון, זאת בעקבות ניסיון העברת משלוחי נשק משמעותיים של משמרות המפכה לידי חיזבאללה בלבנון. התקיפה המשמעותית ביותר הייתה לפני שבוע אז חוסל בכיר במשמרות המהפכה בסוריה רזא מוסאווי שהיה אחראי על העברת האמל"ח ללבנון.
 
מאז נפתחה מלחמת "חרבות ברזל" לפני קצת פחות משלושה חודשים, חלה הסלמה גם בגבולות עם סוריה ולבנון, כאשר חיזבאללה ומיליציות איראניות הנאמנות לשלטון האייתוללות מנסים להעבירה את תשומת הלב מעזה לגבול הצפון, רק אתמול זוהו מספר שיגורים משטח סוריה לכיוון דרום רמת הגולן, אך לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. ישראל תקפה בתגובה את המשגר שירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה