בארץ

ח"כ כסיף חתם על תמיכה בתביעה נגד ישראל בהאג: "זו פטריוטיות"

חבר הכנסת מחד"ש הצטרף לעצומה שתימסר לבית הדין לפשעי מלחמה באג, בה נטען כי ישראל מובילה לרצח עם. להגנתו מסביר כסיף: "הממשלה פועלת נגד החברה, המדינה ואזרחיה, מקריבה אותם ומבצעת בשמם פשעים על מזבח שמירה על קיומה שלה". ח"כ שרון ניר: "שיתמודד ברשות הפלסטינית"
מערכת ice |  1
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש) ממשיך לתמוך בנרטיב הפלסטיני מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, ואמש אף הגדיל לעשות כאשר חתם על עצומה נגד ישראל, התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בבית הדין הבינלאומי בהאג על פשעי מלחמה.
בעצומה שתימסר לבית הדין נכתב בין השאר: "ישראל אכן נוקטת בצעדים שיטתיים ויסודיים למחיקת אוכלוסיית עזה, להרעבתה, להתעללות בה ולעקירתה. היא מיישמת מדיניות של מחיקת אפשרויות מחיה, ואשר מובילה לג'נוסייד".
 
בציוץ בטוויטר שלו הסביר ח"כ כסיף: "חובתי החוקתית היא לחברה הישראלית ולכלל היושבים בה, לא לממשלה שחברים בה ובקואליציה שלה קוראים לטיהור אתני ואף לרצח עם ממש. הם אלה שפוגעים במדינה ובעם, הם אלה שהובילו לפנייה של דרום אפריקה להאג, לא אני וחבריי".
 
עוד כתב: "כאשר הממשלה פועלת נגד החברה, המדינה ואזרחיה, קל וחומר כאשר היא מקריבה אותם ומבצעת בשמם פשעים על מזבח שמירה על קיומה שלה, זכותי ואף חובתי להתריע על כך ולעשות ככל יכולתי במסגרת החוק כדי לעצור זאת. לא אוותר על המאבק למען קיומנו כחברה מוסרית. זאת הפטריוטיות האמיתית – לא מלחמות נקם וקריאות להשמדה, לא שפיכות דמים מיותרת, ולא הקרבת אזרחים שנחטפו וחיילים במלחמות שווא".
ח"כ שרון ניר (ישראל ביתנו), חברת ועדת האתיקה, כתבה בתגובה בטוויטר שלה: "ח״כ כסיף, אני מציעה לך להתפטר מכנסת ישראל ולהתמודד ״לבחירות״ של הרשות הפלסטינית. אין ספק שתומכי הטרור יקבלו אותך בזרועות פתוחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקומו בכלא (ל"ת)
    ראובן 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור