בארץ

יש עתיד תוקפת את אישור תקציב המדינה 2024: "פוליטי וחסר בושה"

במערכת הפוליטית כמובן לא נשארו אדישים לאישור תקציב המדינה המתוקן לשנת 2024 שעבר היום, שרי המחנה הממלכתי התנגדו לתקציב והצביעו נגד,  ממפלגת יש עתיד נמסרה הודעה חריפה על אישור התקציב: "מדובר בתקציב חסר בושה וחסר אחריות, הקואליציה לא ראויה להנהיג את הממשלה"
מערכת ice | 
בני גנץ, בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום באדיבות אתר הכנסת, shutterstock, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
מספר דקות לאחר אישור תקציב המדינה לשנת 2024, התגובות מהמערכת הפוליטית לא איחרו להגיע. ממפלגת יש עתיד נמסר: "ממשלת הכישלון. לא צמצום משרדי ממשלה מיותרים ולא ביטול כספים קואליציוניים. במקום לאשר תקציב המסייע למפונים, למילואימניקים ולחיזוק תחושת הביטחון, שוב הממשלה והעומד בראשה אישרו תקציב פוליטי חסר בושה וחסר אחריות. ממשלה לא כשירה ולא ראויה לאזרחיה."
מהמחנה הממלכתי נמסר: "שרי המחנה הממלכתי הצביעו נגד תקציב המדינה לשנת 2024 בישיבת הממשלה שהסתיימה כעת."
"ראוי היה אם בפתח הישיבה, היו מכריזים כל השרים על מהלכים שיציגו דוגמה אישית לציבור, לפני שאנו דנים בצעדים שיכבידו עליו. דרשנו, ואנו עדיין דורשים הקטנה משמעותית של משרדי הממשלה, הקפאת החוק הנורבגי ושכר חברי הכנסת וקיצוץ משמעותי יותר בכספים הקואליציוניים."
"התוכנית שהוצגה אינה משקיעה מספיק במנועי צמיחה, אינה כוללת הקמת "מנהלת תקומה" עבור תושבי הצפון, כפי שראוי היה לעשות מזמן, וחמור מכך - היא אינה משקפת שינוי סדר עדיפויות יסודי נדרש ומתעלמת מההשלכות הכבדות של המלחמה. עוד לא מאוחר לגלות אחריות לאומית בעת הזו ולעשות את התיקונים הנדרשים, לפני ההצבעה על התקציב במליאת הכנסת."
 
כזכור שרי הממשלה אישרו היום את תקציב המדינה המתוקן לשנת 2024 שכלל תוספת של 55 מיליארד שקלים לצורכי ביטחון, התקציב עבר למרות הצבעת נגד של חברי המחנה הממלכתי בקואליציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה