בארץ

מאי גולן תוקפת: "מיזוגן ושובינסט", שיקלי עקץ

לאחרונה התקיימה ישיבת קבינט סוערת במיוחד, במהלכה התפתח ריב בין השרה גולן לשיקלי. לאחר שהאחרונה אמרה כי המשרד לקידום מעמד האישה הוא היסטורי, הוא השיב: "מרוב שזה היסטורי האומה כולה עצרה נשימה". ארבל ביקר את האולפנים, וטען כי הם לא ישפיעו על תקציב המדינה
מערכת ice |  1
מאי גולן, עמיחי שיקלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
אתמול (ראשון) התקיימה ישיבת ממשלה הדנה בנושא צמצום של משרדי ממשלה לא חיוניים בשביל לחסוך בהוצאות בתקציב המדינה. במהלך הדיון התפתח ריב בין השרים מאי גולן ועמיחי שיקלי, אשר התפטר לאחרונה מתפקידו כשר לשוויון חברתי.
בישיבה הציעו לבטל את המשרד שעוסק בקידום מעמד האישה. "חשוב להסביר שאין פה ביטול של המשרד לקידום מעמד האישה, אלא חיסכון", אמרה גולן. "זאת הייתה היסטוריה כשהוקם - עכשיו חוסכים בלשכות". שיקלי השיב וענה: "מרוב שזה היה היסטורי האומה כולה עצרה נשימה". בתגובה, גולן לא נשארה חייבת ואמרה כי הוא "שוביניסט ומיזוגן", וכי "רוב האוכלוסייה כוללת נשים".
 
כמו כן, בישיבה התקבלה ההחלטה לשנות את השם של המשרד לשוויון חברתי, ל"משרד לשוויון חברתי ומעמד האישה". גולן אמרה כי מדובר ביום בשורה, ושיקלי השיב לה: "ממש בשורה, לפחות כמו הכרזת העצמאות. אני לא מבין למה צריך לשנות את השם".
גם השר ארבל החליט להשמיע את קולו, והעביר ביקורת על השיח באולפני הטלוויזיה ביחס לתקציב. "אני יודע שזה ידלוף, ומה שאני אומר עכשיו הוא לא פופולרי - אבל השיח באולפנים על התקציבים הוא דמגוגי, פופוליסטי וחסר משמעות", אמר ארבל. "לא על זה יקום וייפול התקציב. אנחנו שרים שעובדים קשה ועושים עבודה חשובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לעשות ולא לדבר יותר מידי
    נירה ממגדלים 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וומכולם: צודק השר ארבל.
    סגור