בארץ

החורף הגיע: הכנרת בדרך להישג מרשים

מפלס הכנרת ממשיך בעלייה ורחוק 2.225 מטר מהקו האדום העליון, זאת לאחר שעלה היום ב-2 ס"מ, המפלס גבוה ב-1.975 מטר מהקו האדום התחתון
מערכת ice | 
כנרת (צילום דוד כהן פלאש 90)
מזג האוויר הגשום של הים האחרונים גרם שוב לעלייה במפלס הכנרת, כאשר הוא רחוק כעת 2.225 מטר מהקו האדום העליון, לאחר שעלה היום ב-2 ס"מ, המפלס גבוה ב-1.975 מטר מהקו האדום תחתון.
כזכור ביום שני האחרון נכנסו למערכת חורפית שתימשך לפחות עד לתחילת השבוע הבא גשמים רבים ירדו בצפון, בחוף ובמרכז מלווה עם ירידה בטמפרטורות, עד סוף השבוע ימשיכו הטמפרטורות לרדת, כאשר הגשמים שעד מחר היו מקומיים, צפויים להתחזק החל מחמישי בערב ויישאר עד תחילת שבוע הבא.
שלג יירד בחרמון בחרמון ולקראת סוף השבוע עם ירידת הטמפרטורות צפוי לרדת גם בהרי הצפון, בנוגע לירושלים, עדיין לא ברור אם השלג יגיע גם לעיר הבירה בחורף הקרוב. בשביל שזה יקרה צריכים שני תנאים לקרות: טמפרטורה נמוכה מאד, סביב 0% ומשקעים מרובים. ההערכה היא שלפי התנאים הנוכחיים במערכת הנוכחית זה לא יקרה, אולם קיימת היתכנות לכך במערכת החורפית הבאה.
 
לפי התחזית הנוכחית גם בשבוע הבא צפויים ימים גשומים ומערכת הגשם של השבוע צפויה להימשך גם אל תוך השבוע הבא. היום הקר ביותר במערכת הנוכחית אמור להיות יום שבת, אז יהיה קר מהרגיל לעונה. במדבר יהודה, הנגב, נחלי הדרום והמזרח צפויים שיטפונות ויש חשש להצפות בערי החוף, משמע עוד צפויים לנו ימים קרים וסוערים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה