בארץ

ח"כ שרון ניר: "רעיון השיבה לעזה הוא טרלול מוחלט וביטוי לחולשת נתניהו"

ח"כ שרון ניר בריאיון ל-ice נוכח העלייה הדרמטית במוטיבציה של הנוער החרדי להתגייס לצה"ל בעקבות המלחמה: "ההנהגה החרדית חייבת לחשב מסלול מחדש ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהמפעל הציוני, החל מלימודי ליבה בבתי הספר, דרך השתלבות בשורות הצבא וכלה בשוק התעסוקה" 
דוד זולדן | 
חברת הכנסת שרון ניר (צילום יחצ, פלאש 90/ עטיה מוחמד)
בריאיון ל-ice מתייחסת ח"כ שרון ניר מישראל ביתנו לקולות שבקעו מכנס הימין השבוע ושקראו לחזור ולהתיישב בגוש קטיף וגם יש לה עמדה ברורה בנוגע לקיום בחירות בתקופת מלחמה ומה היא חושבת על ועדת חקירה ממלכתית?
השר גולדקנופף אמר כי: "חידוש ההתיישבות היהודית בגוש קטיף - תיקון עוול היסטורי". האם הגוש החרדי הופך להיות מפלגה ניצית יותר אחרי ה-7 באוקטובר ועד כמה זה מדאיג אותך?
"לפני שהשר גולדקנופף קורא לחדש את התיישבות היהודית בגוש קטיף, ראוי שיחזק את צה״ל ויתמוך בשירות חרדים בצבא. המלחמה הנוכחית הוכיחה יותר מתמיד שכולם כולל הציבור החרדי חייבים לקחת חלק בשירות צבאי. ההנהגה החרדית חייבים לחשב מסלול מחדש ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהמפעל הציוני, החל מלימודי ליבה בבתי הספר, דרך השתלבות בשורות הצבא וכלה בשוק התעסוקה". 
מה דעתך על חידוש ההתיישבות ברצועת עזה?
"קודם כל אני חושבת שהכנס שנערך ורעיון השיבה הוא טרלול מוחלט והוא ביטוי לחולשה ואוזלת היד של ראש הממשלה שמוביל אותנו אל הלא נודע. כשיש חלל ריק בנוגע למצב הסיום ברצועת עזה, אז כל אחד מושך לכיוון שלו ומבטא את האספירציות האידיאולוגיות שלו. עלינו לעסוק קודם כל בלהשיב את הביטחון לתושבי ישראל בעוטף ובגליל, ולהחזיר את האזרחים שפונו מביתם מיישובים שכבר נמצאים בשטח ישראל".
 
האם זה הזמן להכריז על בחירות או כפי שהציע ראש השב"כ רונן בר להקים כבר מעכשיו ועדת חקירה ממלכתית?
"זה לא העת לבחירות וזה לא הזמן למלחמות היהודים. אחרי המלחמה והכישלון הקולוסאלי בשבעה באוקטובר, נתניהו יהיה צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. כל עוד יש לנו לוחמים בחזית, במעוזי הטרור של חמאס ועל הגבול עם חיזבאללה, וכל עוד יש לנו עדיין 136 חטופים בשבי החמאס - זה לא הזמן לפגוע ברוח הלחימה ובאחדות העם. החיילים שלנו מכל חלקי החברה הישראלית ומכל המפלגות במפה הפוליטית, נלחמים כתף אל אל כתף והמטרה של כולנו היא משותפת - להיות עם חופשי בארצנו. בממשלה הכושלת הזאת נטפל בשש אחרי המלחמה". 
לאור האירועים האחרונים שהתגלו על כך שעובדי ארגון אונר״א היו חלק מהטבח ב7 באוקטובר - מה דעתך על כך?
"אונר״א זה חמאס בתחפושת של ארגון הומניטרי. הם מקבלים תקציבי עתק של כמיליארד דולר בשנה לטובת ״סיוע הומניטרי״, ותושבי עזה עדיין חיים בעוני. זה הרי ברור שהכל הולך למימון הטרור. זה פשוט בלתי נתפס שהאו״ם מממן ארגון טרור. זו תרמית ההונאה הגדולה ביותר שראינו בימנו,  אנחנו צריכים לייבש את התקציבים שלהם, אני יודעת שחלק מהמדינות כבר התחילו למשוך את המימון ואני מברכת על כך. אנחנו צריכים לפעול על מנת לחשוף המעורבות של עובדי אונר״א בפעילות טרור והסתה ורק ככה נצליח לייבש אותם. אסור ששום דבר יעבור דרכם. אונר״א זה ארגון עוין למדינת ישראל"|.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה