בארץ

ההודעה המדאיגה שקיבלו משפחות החטופים: "הם עוזבים את הקבוצה"

משפחות החטופים קיבלו הודעה כי חשבונות הווטסאפ של יקיריהן נמחקו, בשל המדיניות של הפלטפורמה הפועלת להגנת המידע של המשתמשים. גיל דיקמן, בן דודה של החטופה כרמל גת: "אחרי 4 חודשים בשבי, פתאום הם עוזבים את הקבוצה"
מערכת ice |  1
מחאת משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
משפחות החטופים נאבקים כבר מעל 100 ימים להחזרת יקיריהן משבי חמאס. אתמול (רביעי) נודע למשפחות החטופים כי חשבונות הווטסאפ של הישראלים החטופים בשבי חמאס, נותקו. על פי מדיניות הפלטפורמה, ווטסאפ מוחקת את חשבונות המשתמשים לאחר 120 ימים של חוסר פעילות, וזאת בשל אבטחת מידע. 

אותו דיווח מפתיע, הובא על ידי גיל דיקמן, פעיל במטה משפחות החטופים אשר בת דודתו, כרמל גת, נחטפה מביתה באותה שבת שחורה. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר), כתב דיקמן: "אחרי 4 חודשים בשבי, פתאום הם עוזבים את הקבוצה. הם יחזרו. הם חייבים לחזור". לצד הציוץ, שמזכיר בכאב כי החטופים והחטופות מוחזקים במשך חודשים על ידי רוצחים, צורפה תמונה המציגה כי חשבון הווטסטפ של בת דודתו החטופה, כרמל גת, נחסם.
כזכור, אתמול בערב (רביעי) חמש החטופות ששוחררו משבי חמאס, מסרו את הצהרותיהן לחברי הקבינט הביטחוני. אביבה סיגל, נילי מרגלית, סהר קלדרון, שרון אלוני-קוניו ועדינה משה, פנו למקבלי ההחלטות וציינו כי יש לפעול בכל מחיר להחזרת החטופים וכי לא נותר זמן רב לכך.
עדינה משה, נשאה דברים ואמרה בדמעות: "אני חושבת שיש חלק מהם שלא שרדו כבר. שוב אני פונה אליך מר נתניהו, הכל בידך, אתה הוא זה שיכול". סהר קלדרון בת ה-16 נשאה אף היא דברים וציינה כי היא תעשה הכל כדי שאביה יחזור הביתה.
קלדרון סיפרה בכאב על טראומת ה-7 באוקטובר שתלווה אותה לנצח:  "למה הייתי צריכה להיקבר חיה בתוך המקום הזה?. בנפש נרצחתי, וכל מי שנמצא שם נרצח בכל יום מחדש. אתם יודעים מה זה הרגשה שמחבל בוהה בך במשך שעות בפרצוף של רצח? שהייתי צריכה לפחד פחד מוות שהולכים לאנוס אותי?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה מטרת הכתבה המוזרה הזאת ? (ל"ת)
    דן 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור