בארץ

חיזבאללה מאיים על נתניהו? "כל צעד בלבנון יקרב את יומו האחרון"

במהלך ביקור שר החוץ האיראני שנפגש עם נסראללה בביירות, חוסלו באמצעות כטב"ם שלושה פעילי חמאס וחיזבאללה מצפון לצידון. במהלך מסיבת עיתונאים איים נחרצות: "אנחנו רואים שישראל לא יכולה לנהל מלחמה בשתי חזיתות, ישראל לא יכולה לדמיין את כוחו של חיזבאללה"
מערכת ice |  1
חסן נסראללה, בנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה/ Khamenei.ir , פלאש 90/ תומר נויברג, אבשלום ששוני)
בזמן ביקור שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן, שנפגש עם נסראללה בביירות, חוסלו באמצעות כטב"ם שלושה פעילי חמאס וחיזבאללה מצפון לצידון, במרחק של כ-41 ק"מ ממטולה. לפי הדיווחים בלבנון, התקיפה בג'דרא - שעליה ישראל טרם לקחה אחריות - כוונה נגד באסל סאלח.
סאלח אחראי על גיוס והפעלת פעילי חמאס - בין היתר באיו"ש. מצבו כעת לא ברור. אמש (שישי) שוגר מלבנון מטח חריג של לפחות 40 רקטות. הוא כוון לעבר בסיס בצפון רמת הגולן, אך אזעקות לא הופעלו באזור הזה, ובמקום זאת הן נשמעו דווקא בקריית שמונה ואזורים נוספים באצבע הגליל - לפי צה"ל בגלל חשש משברי יירוטים. 
 
בתוך כך, שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן אמר במסיבת עיתונאים בביירות, לאחר שנועד עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי "האזור מתקדם לעבר יציבות, ביטחון ופתרון פוליטי, בניגוד למה שנתניהו רוצה". לדבריו, "אנחנו רואים שישראל לא יכולה לנהל מלחמה בשתי חזיתות". הוא טען כי "ישראל לא יכולה לדמיין את כוחו של חיזבאללה, אנו מודעים ליכולות. כל צעד שבו תנקוט ישראל בלבנון יקרב את יומו האחרון של נתניהו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי (ל"ת)
    גדי רדיו 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור