תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו חוטף ביקורת חריפה: "שוכב במגדלי פלורידה ב-5000 דולר"

אתר הדיילי מייל הבריטי פרסם לפני זמן קצר כתבה על יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, במסגרתה פרסם תיעוד שלו במגדל יוקרה במיאמי ומתח ביקורת נוקבת וחריפה על אופן התנהלותו בתקופה הנוכחית. "יאיר, 32, שוכב במגדלי פלורידה ב5,000 דולר לחודש ומאובטח ע"י מאבטחי השב"כ הישראלים, כאשר מאות אלפי מבני ארצו נלחמים נגד חמאס בעזה"
רוני שיינר |  7
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
הדיילי מייל הבריטי פרסם לפני זמן קצר כתבה על יאיר נתניהו, במסגרתה חשף תמונות שלו, כשהוא שוהה במרפסת מגדל יוקרה במיאמי. הדיילי מייל לא חסך בביקורת על בנו הבכור של ראש הממשלה.  
"אביו קרא למספר שיא של חיילי מילואים, כדי לנהל מלחמה אכזרית מול חמאס ולטהר את רצועת עזה ממחבלים שונאי יהודים", נכתב בכתבה. "אך לא נראה כי בנו הבכור של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ממהר להצטרף לשורותיהם". 
 
עוד נכתב: "יאיר נתניהו נצפה כשהוא מסתובב במתחם דירות יוקרתי בפלורידה. נתניהו המפונק, שאומרים שפעם הכריז על עצמו כנסיך הארי הישראלי, הוא בן 32 ומחויב למילואים עד גיל 40. בעוד 360,000 אזרחים נענו לקריאה, יאיר שוהה בדירה עם שני חדרי שינה, בחוף ים יוקרתי צפונית למיאמי". 

יאיר נתניהו מתועד במרפסת מגדל יוקרתי במיאמי (מתוך הדיילי מייל) 
"התמונות שלנו מציגות את הילד של ביבי במכנסיים קצרים כשהוא מיוזע, לוגם משקאות ומבדר את החברים שלו על המרפסת הרחבה שלו, אותה הוא שוכר בעלות של 5000 דולר בחודש, במתחם שבו ישנם מתקנים בסגנון אתר נופש, לרבות מגרשי טניס, ספא, טרקלין משחקים, קולנוע פרטי, חדר סיגרים ומרתף יינות". 
הדיילי מייל מוסיף: "למרות השחיטה של 1,200 ישראלים, רובם אזרחים, הוא בחר להישאר בפלורידה... מקורות אומרים שיאיר נהנה משמירה מסביב לשעון של שני סוכני שב"כ חמושים, שמלווים אותו לחדר הכושר, לבריכה ובכל פעם שהוא עוזב את הקומה העליונה במגדל". 
עוד נכתב כי "הוא לא מצליח להשיג עבודה כי הוא שוהה בארצות הברית עם אשרת תייר... הוא נשאר ער עד שעות מאוחרות וגולש ברשתות החברתיות ובטלגרם, שם הוא מפרסם ממים תומכי נתניהו ומתקוטט עם יריביו הפוליטיים של אביו". 
בעיתון הבריטי צויין כי הדובר של משפחת נתניהו סירב להגיב על שאלות על חייו האישיים של יאיר נתניהו ועל שהייתו בארה"ב, ולא השיב כמה זמן הוא מתכנן להישאר שם. נכתב כי הדובר אמר כי ברור שמטרת הכתבה והתמונות הן "להכפיש את ראש הממשלה הימני בזמן מלחמה , על ידי תקיפת משפחתו". עוד מסר הדובר כי "מאז תחילת המלחמה יאיר התנדב באופן קבוע בארגוני סיוע, התנדב במרכז הלוגיסטי של איחוד הצלה והוביל קמפיינים לגיוס כספים שהובילו לרכישת שני אמבולנסים". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עבר והווה
    אחד העם 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה בתמונה כבן 17 מה קרה לו מאז? לא חיובי.
    סגור
  • 5.
    שווה בדיקה
    אחד העם 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עניין מאוד מי מממן לפרזיט הסה את המגורים בדירת הפאר במיאמי כשבארץ כולם מתחת לאלונקה. שווה בדיקה!
    סגור
  • 4.
    מעריב מתחרה רציני לביובון ,"הארץ"
    לירון הנדל 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתון שמעסיק מסיתים אינו עיתון שצריך להתיחס אליו. נראה שלאחר פירסום האנתנסיבי של הסקרים המהונדסים החליט הביובון להתחרות גם עם "הארץ" בראשות שמוקן
    סגור
  • 3.
    אין גבול לבושה
    רונית 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשיבו היטב משפחת נתניה משתינה על עולם מהמשתנה ואין גבול לבושה. שרק ישחררו את החטופים ויעופו לנו מהחיים. לא נתפס כל מה שהעם עובר והם ממשיכים לעשוק את המדינה. ועל איזו פגרה מדובר כשמדינה במלחמה
    סגור
  • 2.
    דיעה אישית
    שרה 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא אדם פרטי, זכותו לגור היכן שהוא רוצה. מעניין באם הצפונבונים של תל אביב, יוצאים להלחם בעזה? היא שירת בצהל מעניין באם הם בכלל שירתו?????
    סגור
  • יאיר, זה אתה?!
    א 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הוא היה אדם פרטי לא הייתי משלם עליו מיליון שקל מקופת המדינה לאבטחה צמודה- כל שנה!!!! ואגב, בקרב הציבור החילוני יש פחות מ-8% שלא מתגייסים מסיבות רפואיות (בתוך זה נחשבים גם 'המשתמטים') איך זה מסתדר לך עם החשיבה החולנית שלך לפיה ה'צפונבונים של תל אביב' לא משרתים בצבא?!?!
    סגור
  • 1.
    עדיף.
    סי.ג.ר 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עדיף שישאר שם ובשקט, העיקר שלא יזיק.
    סגור