תקשורת ומדיה

סמוטריץ' נגד "דה מרקר": "לא למדו כלום גם אחרי ה-7.10"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ'  תקף את דה מרקר מבית הארץ, זאת לאחר כתבה שעלתה שטוענת כי הוא "מרוקן את הבנקים של הרשות - ומסכן את ישראל": "לאפשר העברת כסף לאויב לא קונה שקט, הוא רק מאכיל את המפלצת ומזמין את הטבח הבא"
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ממשיך במתקפות שלו נגד התקשורת הישראלית, יממה בלבד אחרי שהותקף בוועידת הנדל"ן באילת והסתלק ממנה, והפעם היו אלה דה מרקר והארץ שעמדו על המוקד, אחרי שהעלו כתבה נגד סמוטריץ' אותה הוא לא אהב.
בציוץ שהעלה שר האוצר לחשבון הטוויטר שלו, הוא צירף כתבה שעלתה בעיתון דה מרקר, בה נכתב בין היתר כי "סמוטריץ' מרוקן את הבנקים של הרשות - ומסכן את ישראל". הכתבה מגיעה על רקע הטענות כי שר האוצר פועל לנתק את הבנקים הישראלים מאלה הפלסטינים, זאת למרות ההתנגדות של מערכת הביטחון. 
 
עוד נכתב בכתבה כי "המהלך מפר את הסכם אוסלו - ועלול לגרום לחרם על מערכות הבנקאות בישראל ולהכרה במטבע הפלסטיני". סמוטריץ' לא נותר חייב והעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את הארץ ודה מרקר. 
בציוץ שהעלה סמוטריץ' הוא כתב: "בהארץ-דה מרקר לא למדו כלום גם אחרי ה-7.10, אבל האמת שזה לא מפתיע אותי. לאפשר העברת כסף לאויב לא קונה שקט, הוא רק מאכיל את המפלצת ומזמין את הטבח הבא".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשמאל עוד לא הבינו
    אבי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מי יש להם עסק .
    סגור