תקשורת ומדיה

למרות האשמות נגדו: האיחוד האירופי מכריז על שת"פ עם טיקטוק

למרות כל החשדות והצעדים שמתנהלים כנגדה, לקראת האירוויזיון, איגוד השידור האירופי, בחר בפעם השלישית ברשת החברתית הסינית טיקטוק, כשותפת הבידור הרשמית של תחרות האירוויזיון. מה המשמעות של כל והאם זה ישפיע על התחרות? כל הפרטים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Unsplash, freepik, pixabay)
השנה, בפעם ה-68 תחרות האירוויזיון, תתקיים במהלך חודש מאי. לאחר שבשנה שעברה, הזוכה בתחרות הייתה נציגת שוודיה, הזמרת לורן, נקבע שהתחרות תערך בעיר מאלמה בשוודיה והנציגה הישראלית היא זוכת הכוכב הבא, הזמרת עדן גולן
למרות כל הצעדים שמתנהלים נגדה, איגוד השידור האירופי הודיע שבחר בפעם השלישית ברשת החברתית הסינית טיקטוק, כשותפת הבידור הרשמית של אירוויזיון 2024. במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, טיקטוק תספק גישה בלעדית לאירוע ולתוכן מאחורי הקלעים.
 
כמו כן, יוצרי תוכן מרחבי העולם ישתפו בהצצות מהמתרחש במאלמו, חשבון הטיקטוק רשמי של האירוויזיון ישתף בתוכן בלעדי של האמנים וקטעים מאחורי הקלעים, וההאשטאג ייעודי ייקח את חובבי האירוויזיון ללב ההתרחשויות בתחרות המוזיקה הגדולה בעולם.
אמנים רבים לאורך התחרות ואחריה הפכו לטרנדיים, כולל Käärijä הפיני שזכה במקום השני בשנה שעברה. קארייה (Käärijä) מסר: "אני פשוט בחור נורמלי שרוצה לעשות מוזיקה ולשמח אנשים. עכשיו משהפכתי לוויראלי בטיקטוק - אני כל כך שמח!".
כמדי שנה, טיקטוק מאמצת לחיקה את פסטיבל המוזיקה והתרבות שמביאה תחרות האירוויזיון, ומעוררת טרנדים בינלאומיים בהשראת השירים והאמנים האהובים. עם יותר מ-589,000 פוסטים עד כה תחת ההאשטאג הרשמי של תחרות האירוויזיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה