תקשורת ומדיה

בהלה בעקבות הכותרת החריגה: "אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז"

פרסום בכפר סבא: כך יראה שער ידיעות אחרונות ביום שאחרי מתקפה על ערי המרכז תחת הכותרת: "ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז". העיתון הופץ במהלך הלילה ומדמה את שער ידיעות אחרונות בתרחיש לפיו תהיה מתקפה על יישובי קו התפר
דוד זולדן |  4
שער ידיעות אחרונות פייק (צילום ללא קרדיט)
תושבי כפר סבא התעוררו הבוקר (חמישי) כאשר ברחבי העיר ובתיבות דואר הופץ פרסום המדמה את עיתון שער ידיעות אחרונות. אלא שבמקום לגלות את העיתון המקורי, במקום זה מצאו התושבים כותרות אשר ממחישות מה יהיו החדשות אילו ערביי הרשות הפלסטינית יצאו גם הם בטבח כנגד יישובי וערי עוטף קו התפר. "ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז" נכתב בכותרת הראשית של העיתון, לצד דיווח על מחבלים מקלקיליה, שכם וטול כרם שפרצו את גדר ההפרדה. 
 
מי שעומד מאחורי הפרסום הם מטה יישובי קו התפר, שחבר לארגון תורת לחימה, במטרה להתריע בפני הסכנה האפשרית. מדובר בארגון שהוקם בחודש האחרון לנוכח החשש ההולך וגובר, שמגובה גם מסרטונים שיוצאים מארגוני טרור שיוצאים מהערים הפלסטיניות, שאירוע כמו הטבח של השבעה באוקטובר יחזור על עצמו גם נגד ערי המרכז ויישובי קו התפר בהם בין היתר עפולה, כפר סבא, ראש העין, אלעד, מודיעין וקריית גת. מדובר בפרסום הראשון שמוציא הארגון לקראת פרסומים נוספים שצפויים להתפרסם בשבועות הקרובים על מנת להעלות את הדרישה מצה"ל ומערכת הביטחון לפעול כבר בשלב זה בערים הפלסטיניות כנגד מרכזי הטרור.
"בחודשים האחרונים אנחנו עדים לכך שההרתעה ביו"ש, שהייתה עם תחילתה של המלחמה, הולכת ומתמוגגת", אומרים במטה יישובי קו התפר. לדבריהם, "צה"ל אומנם פועל במקומות האלה, אך הסרטונים שיוצאים מלב ליבם של הערים הפלסטיניות, גם בימים האחרונים, מראות שהפעילות הזאת אינה מספיקה. אנו דורשים מהממשלה וממערכת הביטחון שלא לחזור על הטעות של עוטף עזה, ולא לתת לקונספציה שוב להתנפץ לנו בפנים. אנחנו חרדים לגורל היישובים שלנו, ומפחדים על חיינו וחיי משפחתנו. הכתובת נמצאת על הקיר, ואסור להתעלם ממנה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עומדת לקרות בכל שנייה
    30-5-2024 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שעומד לקרות בתאריך 30-5-2024 ראו הוזהרתם
    סגור
  • 3.
    תושבי השרון שימרו על מתנחלי יוש
    א.א 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תדעו לכם כל יהודה ושומרון הם השכפץ של המרכז אילולא הם היו שם היו חודרים לכם מחבלים יום יום היו פוגעים בכם ומבתרים את המדינה לשתיים אל תאמינו לשמלאנים שאומרים שהרשפ שונה מהחמאס הם כולם אותו דבר גם הקיבוצים בעוטף עזה הפגינו נגד המתנחלים בגוש קטיף שיצאנו מה קיבלנו טילים עד אשקלון והמרכז ובנוסף את ה7.10 אים המתנחלים מיהודה ושומרון ייצאו חלילה יחדרו מחבלים לכל איזור השרון מהרצליה ועד חדרה וקיסריה ויעשו טבח
    סגור
  • 2.
    התרעות על חדירה אפשרית ליישובי קו התפר
    מחמוד ע 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרעה זו במקומה וטובה שעה אחת קודם.ואולי כפי שנראה הדבר היחיד המעניין ממשלה זו וקבינט זה הם שלושה דברים בלבד:"כסף\כבוד וכיבודים " וכל השאר זה מכבר לא מטרידם! מצב המדינה \מצב אזרחיה לא עיניין אף לא אחד מהם והעיקר שלירת הבשר שלהם לא תיפגע!! לכן,יש לסלק ממשלה זו וקבינט זה אתמול לכלא ולא למקום אחר!! די עם הנהנתנות הלזו !!
    סגור
  • 1.
    ככה עושים הסברה ציונית אפקטיבית. אחים לנזק תלמדו (ל"ת)
    בובו 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור