תקשורת ומדיה

נחום ברנע תחת מתקפה: "נקמה תנ"כית? תתבייש!"

נחום ברנע תקף בטורו בידיעות האחרונות אימהות ללוחמים בעזה שהשיבו מלחמה שערה: "הילדים שלנו ימשיכו להילחם גם בשביל ברנע"
דוד זולדן |  4
נחום ברנע (צילום פלאש 90/ משה שי, פייסבוק/ נקמה לישראל - עם ישראל דורש מחיר כבד)
עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע תקף בטורו את פעילות ארגון אימהות הלוחמים, המאגד אלפי אימהות ללוחמים מכל גווני החברה בישראל, וקורא שלא להפסיק את הלחימה עד הניצחון. האימהות הגיבו לברנע: "אנחנו לא ישנות בלילה גם למען ביטחנו של ברנע - גאות בצה"ל ובילדינו".
עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע תקף בטורו בסוף השבוע את פעילות ארגון אימהות הלוחמים, המאגד אלפי אימהות ללוחמים, זאת לאחר שפגש בהם באוהל האימהות מול הכנסת כשהם קוראות להמשיך את הלחמה עד הניצחון וכן ש-"חיי חיילנו קודמים לחיי אוכלוסיית האויב". ברנע האשים את האימהות בכך שהם דורשות נקמה ורוצות בעיקר להרוג ורמז כי מדובר בתומכות הממשלה.
 
בין השאר כתב ברנע בטורו כי "הבנתי מה מטריד אותן ביום חורף קר - מספרי ההרוגים בעזה מאכזבים אותן. 30 אלף זה לא מספיק - צריך יותר, הרבה יותר. אפילו יחזקאלי אמר. אנחנו האימהות דורשות נקמה תנ"כית, הרג של כל תומך חמאס, גם ילד, גם אישה, גם קשיש. כן חמאס לא חמאס, העיקר להרוג, כי בינינו, במי הם תומכים אנחנו יודעים. הן לא היו טלי גוטליב, עם הצרחות מעל הדוכן ותנועות הידיים הבלתי נשלטות. נשים בסדר, מן היישוב, כאלה שאנחנו שמחים לפנות להן את המושב שלנו באוטובוס", תקף ברנע את האימהות.
האימהות הגיבו לברנע "ברנע - תתבייש. אנחנו גאות בילדינו, גאות בצה"ל ומחזקות את הממשלה וצה"ל - מדינת ישראל נמצאת במלחמה הצודקת בתולדותיה. אנחנו לא ישנות לילות, גם בשביל הביטחון שלך מר ברנע, ואנחנו מוכנות לא לישון עוד הרבה לילות - העיקר שמדינת ישראל תנצח. אין לנו ברירה אחרת.
ברנע לצערנו ממשיך בשיח של לפני 7.10, ועוסק בשיסוי פילוג ושנאה. לא מאוחר מידי ברנע, חזור בך, חזק את מדינת ישראל ולא את אויבנו. עם ישראל מאוחד, עם ישראל רוצה ניצחון ועם ישראל ינצח!", הוסיפו האימהות.
 
דבריו של ברנע עוררו סערה ברשת, העיתונאי חנן עמיאור הגיב לטורו של ברנע וכתב בציוץ בטוויטר: "הקושי שלו להסתגל למציאות קשור גם לכך שהשפעתו על סדר היום ועל דעת הקהל, שבעבר הייתה משמעותית, היא היום אפסית. הכלב נובח, השיירה עוברת. הוא ימשיך לנבוח, היא תמשיך לעבור, עד שיפרוש מנביחותיו. זה לא רחוק".
העיתונאי גדי טאוב הוסיף "העיתונות מפלגת ומשסה". ד"ר יעקב בן שמש, מרצה בכיר בבית הספר למשפטים של הקריה האקדמית אונו, כתב בדף הפייסבוק שלו "נחום ברנע קיבל מנשות ארגון "אימהות הלוחמים" סטיקר למכונית ועליו: "חיי לוחמינו קודמים לחיי האויב ותומכיהן". וזה מה שהוא הבין: קריאה להרג חסר הבחנה ול"נקמה תנ"כית".
למה? כי מעבר לזה שברנע הוא עיתונאי גרוע (שהכריז למשל לפני חודשיים שהלחימה בחאן יונס תסתיים בתוך עשרה ימים), הוא גם מלא שנאה ותיעוב כלפי מגזרי אוכלוסייה שלמים שנלחמים ומוסרים נפשם להגנת המדינה. זו הרמה - המקצועית והנפשית - של בכירי העיתונאים שלנו", כתב בן שמש.
נציין, כי ארגון אימהות הלוחמים הוקם בשנת 2014 במהלך מבצע צוק איתן, ושב לפעילות עם תחילת מלחמת חרבות ברזל. הארגון מונה אלפי אימהות ללוחמים ולוחמות מכל גווני החברה בישראל וקורא להמשיך את הלחימה בעזה עד לניצחון תוך שמירה על חיי חיילי צה"ל תחת הכותרת "חיי חיילינו קודמים לחיי אוכלוסיית האויב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חום כתב פוליטי עלוב (ל"ת)
    סימה 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    סוכן כאוס עלוב ובזוי !!! (ל"ת)
    אסף 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שנאה
    משה 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונאי שלא מצליח להשתחרר , מחפש כל הזמן לעורר מחלוקות ם
    סגור
  • 1.
    נחום ברנע
    דליה 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נחום תבין חיי לוחמונו חשובים מכל רצונתיך צהל ינצח בזכות הלוחמים שמפרקים את החמאס למורת הרוח התבוסתנית שלך עם ישראל חי(מרווה שתפרסמו)
    סגור