תקשורת ומדיה

קרעי: "אין סבירות לפגיעה באתרי הליבה של מערכות התקשורת"

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הנחה להיערך למצב המיוחד והחליט אמש על פתיחת חדר המצב ומוקד החירום. המשרד הדגיש כי הוא עומד בקשר רציף עם רח"ל ועם חברות התקשורת וגורמי החירום השונים, וכי הוא פתח קו חירום לפניות הציבור
מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
על רקע המתקפה חסרת התקדים מאיראן על ישראל, משרד התקשורת מעדכן הבוקר (ראשון) כי הוא ערוך למצב החירום שהוכרז על ידי פיקוד העורף. בתוך כך, שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הנחה להיערך למצב המיוחד והחליט אמש על פתיחת חדר המצב ומוקד החירום.
המשרד קיים הערכת מצב בראשות מנכ"לית המשרד, עינבל משש, הבוקר וצפוי לקיים אחת נוספת בשעה 14:00. לדברי משרד התקשורת, "בשלב זה אין סבירות לפגיעה באתרי הליבה של מערכות התקשורת ולא דווחו אירועים חריגים". המשרד הדגיש כי הוא עומד בקשר רציף עם רח"ל ועם חברות התקשורת וגורמי החירום השונים.
 
"אנו רואים ביציבות וברציפות התפקודית של המשרד ותשתיות התקשורת עניין בעל חשיבות עליונה", הוסיפו במשרד התקשורת, "וככל שנדרש לצעדים נוספים נבחן זאת באופן שוטף ובתיאום עם רשות החירום הממשלתית". לפרטים נוספים, משרד התקשורת פתח קו חירום לפניות הציבור בטלפון 4928*. 
המתקפה האיראנית על ישראל כללה למעלה מ-300 שיגורים מתימן, איראן, עיראק ולבנון. מתוך השיגורים נורו כ-100 טילים בליסטיים ו-170 כלי טיס בלתי מאוישים. היירוטים המוצלחים שעזרו לעבור את התקיפה המשמעותית הגיעו בזכות יכולות הגנה אוויריות, חיל הים, מודיעין וקואליציה אמריקנית, צרפתית ובריטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ''שילכו לעזאזל, נסתדר בלעדיהם''
    סבתא 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה קרעי על הטייסים 'הסרבנים' לפני שנה. אין מה להוסיף....
    סגור