נדל"ן ותשתיות

הלילה של התעשייה האווירית: זה הדיוק המרשים של מערכת ההגנה חץ

החברה פרסמה בהודעתה לתקשורת כי היא מברכת את מערכת הביטחון וצה"ל על יירוט שלל האיומים ששוגרו מאיראן. מערכות המכ"מ והמודיעין של התעשייה האווירית המשמשים את כל מערכות ההגנה של צה"ל איפשרו מענה רחב היקף ומערכתי. עמיר פרץ: "גאה ומודה לעובדות ולעובדים שלנו"
מערכת ice |  2
מערכת חץ 3 (צילום משרד הביטחון)
בצל המתקפה האווירית החריגה מאיראן על ישראל, התעשייה האווירית מפרסמת הבוקר (ראשון) בהודעתה לתקשורת כי היא מברכת את מערכת הביטחון וצה"ל על יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן. לדבריה, "הביצוע המושלם התבצע באמצעות מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות".
על פי הצהרת דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, ישראל הצליחה ליירט 99% מהאיומים במרחב האווירי. מערכת חץ 2 וחץ 3 יירטו באופן מדויק את הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח והגנו על תושבי ישראל. מערכות המכ"מ והמודיעין של התעשייה האווירית המשמשים את כל מערכות ההגנה של צה"ל איפשרו מענה רחב היקף ומערכתי.
 
עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית מסר: "אני גאה ומודה לעובדות ולעובדים שלנו שהיו שותפים היום להצלחה בהגנה על מדינת ישראל". בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית: חיזק את דבריו. "מהנדסי התעשייה האווירית פועלים לאורך שנים אל מול האיומים כנגד מדינת ישראל ומפתחים מצוינות שבאה לידי ביטוי בתוצאות שראינו הלילה", מסר לוי, "זאת בתמיכה ושיתוף פעולה מלא עם משרד הביטחון וצה"ל. אני גאים לשמור על בטחון ישראל כנגד כל איום, מורכב ככל שיהיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרטה הטילים והירוטים
    בלוף 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום לא יורט מטוסי קרב יירטו כטבים וטילי שיוט רוב הטילים הבליסטים פגעו במטרות ולמזלו הוטענו במעט חומר נפץ
    סגור
  • 1.
    הלב מתרחב , גאווה גאווה וגאווה (ל"ת)
    גלית 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור