תקשורת ומדיה

יוסף חדאד בהלם: זאת המטרה ש"הושגה" לטענת האיראנים

יוסף חדאד שיתף ציוץ רשמי של המשטר האיראני על כך ש"חוסלו 44 קצינים ואנשי מוסד במתקפה על בסיס נבטים", ולא הצליח להתעלם מהעובדה שמדובר בפייק גמור לאור התבוסה שחוו בניסיון למתקפה על ישראל. "כשלא מצליחים אז משקרים"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
ברקע המתקפה האיראנית על ישראל שאירעה אתמול (מוצ"ש), חשבון X (טוויטר לשעבר) המזוהה עם איראן, פרסם ידיעה כוזבת על כך שנהרגו לא פחות מ-44 "קציני צבא של המוסד" בבסיס נבטים. נזכיר כי בסיס נבטים נפגע מהטילים ששגירה איראן, אך לטענת צה"ל מדובר בתקיפה שולית והבסיס חזר לתפקוד מלא. מי ששיתף את ה"פייק" היה פעיל ההסברה הישראלי-ערבי יוסף חדאד, שכתב: "לא ייאמן, אבל זה דיווח אמיתי בדפים הרשמיים בערבית של המשטר האיראני".
עוד כתב חדאד כי "הם מספרים שיש 44 קצינים ואנשי מוסד שחוסלו במתקפה על בסיס נבטים, ועוד 18 הרוגים נוספים". לדבריו – "כשלא מצליחים אז משקרים". הכוונה היא שבעקבות כישלון התקיפה הם ניסו להמציא טענות שקריות על נזק רב שנגרם בישראל לצורך חיזוק המורל. עוד הוא רשם בציניות: "למה הם לא לומדים מהפלסטינים ומוסיפים את הספרה 0 בסוף כדי שיהיה מספר יותר טוב?".
 
 
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר הבוקר (ראשון) בהצהרתו לתקשורת כי ירושלים הצליחה ליירט כ-99% מהאיומים האוויריים על שטחה של הארץ. המתקפה האיראנית על ישראל כללה למעלה מ-300 שיגורים מתימן, איראן, עיראק ולבנון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאללה, תתח'פף,, שמענו אותך, יאללה
    ביי ביי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא חביבי, אתה כבר מתחיל להריח לא טוב, שמענו אותך מספיק, וכל הכבוד. שחרר אותנו ממך, יאללה
    סגור
  • 2.
    למה תאוריה הזויה?
    NRMG 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל דעתי לא זהה לדעתו של מר ברקוביץ--הוא שמאלן ואני ימני. הרבה פעמים הוא הביע דעות שאם הייתי לידו הייתי סותר לו למרות שאני מבין שזו פרנסתו. במקרה של ההתקפה הזאת תספרו לסבתא שלי שהאירנים שלחו 300 כטבמים וטילים בליסטיים ו99 אחוזים מהם הופלו.
    סגור
  • 1.
    אתה עוד מתרגש מהשקרים שלהם ? ברצינות ? (ל"ת)
    יהודה קפלן 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור