תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתוודה: "אין חכם ושנון כמוהו, הדבר הכי טוב שקרה לי"

כפי שכתבה בטור שלה ב"מאקו", אשת התקשורת הסבירה כי תחושות קשות מלוות אותה לרגל חג הפסח, כאשר הרצון העיקרי שלה הוא ש"המדינה תחזור להיות אחת, שלמה, שכולנו נהיה בבית שלנו". וגם: למי היא איחלה מוות בייסורים, ומי דווקא זכה לברכה חמה?
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת אופירה אסייג נוהגת לשתף בדעותיה ברשתות החברתיות, כאשר בטור שפרסמה היום (שני) ב"מאקו" לרגל ערב חג הפסח, היא כתבה על התחושות שמלוות אותה ("עם רסקיו במקום חרוסת"), וכן על הרצון ש"המדינה תחזור להיות אחת, שלמה, שכולנו נהיה בבית שלנו".
אסייג כתבה כי היא מחוברת למשפחות החטופים עד כדי כך שמרגישה כאילו היא גדלה איתם. "יש מצב שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יעשה איזה נס ויסכים לכל מה שחמאס מבקשים והחטופים יחזרו כבר לבתיהם? זה מה שאני הייתי עושה", הסבירה. העיתונאית כתבה כי אינה מצליחה להבין כיצד יכול להיות שכלל החטופים לא נמצאים איתנו בליל הסדר, ואיך יכול להיות שאנשים מתלוננים על החגים כשמקביל יש אנשים שאינם זוכים ליהנות מהחירות ולחגוג יחד עם המשפחות האהובות שלהם.
 
אחר כך, היא החליטה באווירת החג להקדיש את "ארבעת הבנים" עבור כמה אנשים בולטים. המגיש לצידה, חיים לוינסון, זכה להיות ה"חכם", ועליו אמרה: "אין חכם ושנון כמוהו, הדבר הכי טוב שקרה לי בשנת 2024". בנוגע לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמרה כי הוא ה"תם" שמאמין שביבי מתרגש מהאיומים שלו, סינוואר הוא כמובן ה"רשע" לו איחלה "מוות בייסורים קשים", ומי שאינו יודע לשאול הוא יאיר נתניהו – שביקשה ממנו לשאול את אביו מתי נצא מהמצב הזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מדאיג שלאחת כמוך נותנים במה.
    המודאג 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את קשקשנית ואבוי לנו שהמנהיגים היו שומעים לתבוסתנות שלך. את מבקשת שמדינת ישראל תיכנע לטרור ??? איפה המוסריות שלך ??? מה יגידו המשפחות ששכלו את יקיריהם למען המדינה??? תיכנעו לטרור , ושהטבח הנורא יחזור על עצמו? את כל המחבלים שבכלא הייתי מוציא להורג , ולא נותן להם תנאים של בית מלון.
    סגור
  • עוד ביבידיוט/ית (ל"ת)
    ישראל כיפור 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור