תקשורת ומדיה

העיתונאי הישראלי בהישג בינלאומי ענק: זה הפרס היוקרתי שקיבל

ברק רביד, העיתונאי הישראלי שמשמש ככתב ב"וואלה!" ופרשן ב-CNN, זכה לכבוד ענק אחרי שקיבל את פרס העיתונות של הבית הלבן לשנת 2024,  בטקס חגיגי שנערך בבית הלבן, בו השתתף גם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן
מערכת ice |  4
ברק רביד (צילום פייסבוק/ברק רביד)
ברק רביד, העיתונאי הישראלי שמשמש ככתב ב"וואלה!" ופרשן ב-CNN, זכה לכבוד ענק אחרי שקיבל את פרס העיתונות של הבית הלבן לשנת 2024,  בטקס חגיגי שנערך אתמול (שבת) בבית הלבן. אגב, בטקס החגיגי השתתף גם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בכבודו ובעצמו.
רביד החל את דרכו העיתונאיות ככתב המדיני של עיתון "הארץ". בהמשך שימש כפרשן המדיני בחדשות ערוץ עשר. לאחר מכן שימש כפרשן מדיני בחדשות 13, עד שפוטר מתפקידו בעקבות קיצוצים. באוגוסט 2020 החל לעבוד באתר "וואלה!" ככתב ופרשן מדיני. מנובמבר 2023, משמש רביד כפרשן מדיני ופוליטי ברשת CNN.

רביד חשף שהוא מתחיל לשמש כפרשן המדיני ב-CNN עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו ובו הוא כתב: ""BREAKING: כמה חדשות אישיות ומרגשות. אני רוצה להודות ל-CNN על האמון שלהם ולעורכים שלי ב-AXIOS ו- WallaNews על התמיכה והאמונה בי". גם CNN הוציאה הודעה רשמית על הצטרפותו.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרס יח"צנות לתעמולן של ממשל ביידן
    אסי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפרסים האלה נועדו ליחצ"ן תעמולנים.. ברק רביד מעולם לא היה עיתונאי הסיבה שהוא זכה בפרס מטעם הבית הלבן היא כמובן בגלל שהוא תעמולן שמשרת את האינטרסים של ממשל ביידן... ככה זה פשוט עובד ככה זה תמיד עבד עם פרסי "עיתונאים" או פרסי "אבירי זכויות השלטון / הדמוקרטיה...
    סגור
  • 2.
    פרס השופרות של ביידן. מביך. (ל"ת)
    ניק 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רק 'הגאונים' של ערוץ 13 ידעו לזהות ולפטר את הפרשן הזה (ל"ת)
    דניאל 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הוא שופר לא פרשן (ל"ת)
    גל 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור