תקשורת ומדיה

לקראת שינויים דרמטיים בטלוויזיה: מי על הכוונת של i24News?

ערוץ החדשות החדש הצליח להכריז על גיוס משמעותי עם הצטרפותו של צבי יחזקאלי לשורת המגישים בערוץ. בקרוב יעלה הערות לאוויר, ובשבועות הקרובים ייתכן ונראה עוד שמות בדרך לערוץ
שירה יום טוב |  3
ערוץ i24 (צילום freepik, ויקיפדיה)
ערוץ החדשות החדש i24News בעברית, צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה, והבוקר אחרי שבועות של גיוסים זוטרים מודיעים על גיוס משמעותי שנחתם עם העיתונאי והפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי, ששימש עד כה למעלה מעשרים שנה בתפקידים שונים בחדשות 13 (עוד בגלגולה כחדשות 10).
את הגיוסים לערוץ התחילו ב-i24News עם שמות משמעותיים כמו אורן וייגנפלד ומירי מיכאלי, הראשון שעזב לאחרונה את חדשות 12 והאחרונה באותו מהלך בחדשות 13. בהמשך הגיע גם ניב גלבוע, אורי קואל ולצידם נבחרת הכתבים, בהם דור כהן (צבא), נדב אלימלך (פוליטי), סיון סיסאי (תרבות), לי עייש (משטרה ופלילים), ספיר לוי (צרכנות), קובי דהן (דתות), ינון שלום יתח (ירושלים, שטחים והתיישבות), כאשר כל העת מצטרפים כתבים נוספים.
יחד עם כל אלו, היה ברור שבערוץ מנסים להפעיל לחץ חזק על שמות טאלנטיים משמעותים יותר שיכולו בין היתר לתפוס רצועות הגשה, שכן בערוץ בונים לוח שידורים חדשותי ואקטואלי שישודר 24/7. הרבה שמות עלו בשבועות האחרונים והבוקר זה קרה, צבי יחזקאלי הודיע על הצטרפותו לערוץ, כאשר מדובר באבן דרך משמעותית בגיוסים.
מאחורי הקלעים נודע ל-ice כי יחד עם יחזקאלי עומדים על הפרק עוד שני שמות בחדשות 13 שייתכן ובימים הקרובים נראה את שמם ברשימת המצטרפים לערוץ החדש, כאשר מדובר בחזי סימנטוב ומוריה אסרף וולברג, שאמונים בהתאמה על ענייני ערבים ותחום מדיני בחדשות 13. זה הזמן להזכיר את הגישה של i24News לחדשות 13, שהרי המנהל ועורך הערוץ החדש הוא ישראל טויטו, לשעבר מנכ"ל חדשות 13 שפרש לפני שלוש שנים.
מלבדם, גם שמות חזקים בחדשות 12 מקבלים הצעות חוזרות ונשנות מצידם של i24News, וכרגע נענות בשלילה, כשהדגש כאן הוא על דמויות מפתח בתחום ההגשה. בינתיים נראה שמכיוון חדשות 13 בייחוד לאור הקיצוצים בחברה, קל יותר למשוך שמות חזקים בייחוד לאור המחלוקות שמדווחות בימי אלה בין שורת הטאלנטים בערוץ למנכ"ל אור צלקובניק שמוביל את הקיצוצים בניסיון להתאים את הערוץ לאור נתוני הרייטינג הנמוכים בשנה האחרונה.
 
כך או כך, הרצת הערוץ החדש תתחיל ממש בקרוב, כך שבשבועות הקרובים ייתכן והלחצים לגיוס טאלנטים יעלו שלב ונראה עוד הפתעות שלא ציפינו להן, כך שבמובן מסוים, מדובר בתקופה מסקרנת מאוד בתחום הטלוויזיה שעלולה להביא לשינויים שלא ראינו כבר הרבה זמן, בדיוק כמו זה שהתרחש היום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    במקום ערוץ תבהלה זה מצוין (ל"ת)
    Asi 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עוד מאותו דבר+ מלל הסתה שקרים וכסף. העיקר יחזאלי יתעשר (ל"ת)
    לא מעוניינים 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אם זה לא יהיה ערוץ חדשות אובייקטיבי אז מיותר
    רן 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לנו מספיק הסתה ופילוג בערוצים הקיימים
    סגור