תקשורת ומדיה

דרמת ענק בחדשות 13: המנכ"ל פורש מתפקידו - לאחר כשנה בלבד

ירידה בנתוני הרייטינג, עזיבות, סכסוכים וקושי בגיוס טאלנטים חדשים - כל אלו אפיינו את תקופת כהונתו הקצרה של אור צלקובניק. במכתב בו הודיע על סיום תפקידו, נפרד מחבריו לצוות: "תקופה אינטנסיבית ומשמעותית של שידורים היסטוריים". המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק: "מסירות אדירה". היו"ר נדב טופלסקי: "יכולותיו יהוו נכס"
מערכת ice |  5
אור צלקובניק מנכל חדשות 13 (צילום עדי לם, מסך חדשות 13)
על רקע שורת שינויים שנעשתה בערוץ, במסגרתם תוכנית המתגבשת לשינויים במודל הפעילות של החברה, הודיע הבוקר (ראשון) מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק ליו"ר חברת החדשות ולמנכ"ל רשת 13 על רצונו לסיים את תפקידו. המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק ביקש להודות לו, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו. 
צלקובניק מונה לתפקיד לפני כשנה, וניהל את חברת החדשות בתקופת המלחמה, בה בלית ברירה החדשות השתלטו כמעט לחלוטין על לוח השידורים של הערוץ. בתקופה זו הורחבו משמעותית אמצעי השידור הטלוויזיוניים, לטובת סיקור מקיף של אירועי המלחמה, תוך מתן דגש מרכזי בשידורי החדשות לנושא השבת החטופות והחטופים. 
 
אחרי עזיבה של כמה דמויות מפתח בערוץ בתקופה האחרונה, התקיימה פגישה בין עיתונאי הערוץ לבין צלקובניק. מאז כניסתו של צלקובניק לתפקיד הרייטינג של החדשות הגיע לשפל בכמה מקרים, כולל ירידה למקום האחרון בכמה ערבים, עזיבה של דמויות מפתח וחוסר הצלחה בגיוס טאלנטים חדשים.
לפני תפקידו בחדשות 13, כיהן אור כמנכ"ל רדיו 103FM במשך שמונה שנים, שהגיע בתקופתו לשיאי האזנה. בהמשך נבחר פה אחד לתפקיד מפקד גלי צה"ל על ידי ועדת האיתור, הליך שלא הושלם בשל תקופת בחירות. "אני מבקש להודות לאור על המסירות האדירה והמחויבות בשנה רוויית אתגרים", ציין קלמזוק.
 
בהודעתו על סיום תפקידו ביקש צלקובניק להודות לקלמזוק, ליו"ר רשת 13 נדב טופולסקי, יו"ר דירקטוריון חדשות 13 אייל דה פאו וחברי הדירקטוריון. "תודה גדולה ומיוחדת לחברי הנהלת חדשות 13, לעיתונאים והעובדים של חברת החדשות, על תקופה אינטנסיבית ומשמעותית של שידורים היסטוריים שייזכרו לשנים ארוכות. תודה לצופים על הענקת הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת”.
נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13 הוסיף: "אין לי ספק שכישוריו ויכולותיו יהוו נכס לכל מקום אליו יגיע ואני מעריך ומוקיר את שיתוף הפעולה ההדוק ואת מסירותו הרבה". היו"ר אייל דה פאו חיזק את דבריו: "אני מבקש להודות לאור על ההירתמות בתקופה מאתגרת ועל עבודתו המסורה לילות כימים. אנו מלאי הערכה ומאחלים לו הצלחה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    באותו יום שפרש, נסגר אל ג'זירה.
    אחד העם 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באותו יום שפרש, נסגר אל ג'זירה. צירוף מקרים, או...? סתם חומר למחשבה !
    סגור
  • 4.
    באותו יום שפרש נסגר אל ג'זיר. צירוף מקרים, או...?
    אחד העם 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באותו יום שפרש נסגר אל ג'זיר. צירוף מקרים, או...? חומר למחשבה !
    סגור
  • 3.
    מתי תורם של ביבי ושרה?? (ל"ת)
    צדק פואטי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    ערוץ קטן שולי,וזניח. כבר לא מעניין מה קורה שם (ל"ת)
    יוסף 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    דרמת עזיבת מנהל החדשות
    אלכס 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלוהים בכבודו נטש את הערוץ. יותר דרמתי . לכל קשקשן יש מחליף. גם לכותב הדרמה ,שלא נולדה. לאתאפס יהודים גאונים.
    סגור