תקשורת ומדיה

העיתונאית האהובה מתפטרת אחרי 3 שנים: "החלטתי לפרוש מהתחום"

קים גודווין, נשיאת גוף התקשורת האמריקני ABC, הודיעה לעובדיה כי היא מתכוונת לפרוש. ברקע לעזיבתה טענות רבות מצד עובדים על התנהלות שגויה שגרמה לסכסוכים פנימיים רבים, וכן כמה טעויות עמוקות שעשתה במהלך כהונתה משנת 2021
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
נשיאת רשת החדשות האמריקנית ABC, קים גודווין, הודיעה אתמול בערב (ראשון) כי היא תעזוב את גוף התקשורת, כשברקע לעזיבתה טענות רבות מצד העובדים על התנהלות שגויה שגרמה לסכסוכים פנימיים רבים. "החלטתי לפרוש מעיתונות משודרת", אמרה לעובדים.
"התמזל מזלי, התברכתי על כך שעשיתי כמעט כל דבר בתחום", הוסיפה. "אבל לאחר מחשבות רבות, אני בטוחה שזה הדבר שמתאים לי כרגע, עם הסתכלות לעתיד ומחשבה על מה שעדיף לי ולמשפחתי". בשבוע שעבר דווח ברשת CNN כי דברה אקונול, אשר נקלטה בחברה במטרה לפקח מבפנים על גוף החדשות, הביעה אי שביעות רצון בשיחות פרטיות עם עובדי החברה.
 
גודווין נמצאת בתפקיד כבר משנת 2021. לפי אנשי הרשת, היא עשתה שגיאות עמוקות במהלך כהונתה. גם מי שנחשב כ"תומך" שלה, הודה כי היא אמנם נוקטת גישה מעשית יותר, אך ייתכן כי איננה מתאימה לעמוד בראש חברת החדשות. אקונול אמרה כי נכון לעכשיו, היא תפקח על גוף החדשות. כמו כן היא הוסיפה: "מצפה לעבוד עם צוות החברה כאשר אנו נתרכז לצמוח קדימה לעבר דרך חדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה