תקשורת ומדיה

מגי טביבי עונה למבקרים: "לא מרגישה צורך להתנצל או לתת חשבון"

בסשן שאלות ותשובות שערכה מגישת החדשות בחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה אודות התקרבותה לדת וכן על "האמת" בה היא מאמינה. טביבי כתבה: "התפקיד מבחינתי כרוך גם ביכולת להעביר ביקורת. אם יש אחת כזאת – היא תשמע"
מערכת ice |  1
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14, אמנם לא נוהגת לשתף באופן נרחב על חייה האישיים, אך שלשום (שבת) פתחה בסשן שאלות ותשובות לעוקביה הסקרנים. המגישה נשאלה אודות התקרבותה לדת, וכן בנוגע לדעותיה הפוליטית ועל ההתנגשות האפשרית עם הערוץ בו היא משדרת.
נזכיר כי טביבי נבחרה להנחות את טקס הדלת המשואות לכבוד יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, ועוקבים רבים הסתקרנו לדעת את תחושותיה לקראת הטקס. "התרגשות טובה מלווה בציפייה לקראת, אין מילה אחרת שתוכל להגדיר את זה מדויק יותר", כתבה. עוד היא ציינה כי לעולם לא תוותר על דת, ואמרה כי היא "נאמנה לדרך".
 
שאלה נוספת שהעסיקה את הגולשים היא בנוגע לדעותיה הפוליטיות, ועל האם חוותה בעבר פער בין "האמת שלה", לבין "ספרי ההוראות בעבודה" בה היא עובדת (ערוץ 14). על כך השיבה טביבי:  "אין ספר הוראות. התפקיד מבחינתי כרוך גם ביכולת להעביר ביקורת. אם יש אחת כזאת – היא תשמע. זו האמת המקצועית". עוד היא הוסיפה: "לא מרגישה צורך להתנצל או לתת חשבון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר שבערוץ 12 כולם תמימי דעות. אולי שם יש ספר הוראות? (ל"ת)
    סקרן 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור