תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף מכתב חדשות 13: "אסור למצמץ מול קמפיין הזוהמה"

לאחר שינון מגל פרסם ציוץ חריג ובמהלכו ביצע השוואה בין עיתונאים בישראל לבין קפואים בשואה, מיהר ברוך קרא לתקוף אותו ברשת החברתית X. ברוך קרא: "האיש הזה בדרכו כינה עמיתה שלי בחברה (ואחרים): 'קאפו!' פשוט משום שהיא חושבת אחרת ממנו"

מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שינון מגל פרסם ציוץ חריג מאוד ובמהלכו ביצע השוואה בין עיתונאים בישראל לבין קפואים (יהודים שעזרו לנאצים במהלך השואה), אנשי תקשורת רבים מיהרו לגנות את דבריו ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר).
בין אנשי התקשורת הבולטים שתקפו את מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14 הוא ברוך קרא, כתב ופרשן חדשות 13 לענייני משפט. בציוץ שאותו פרסם היום (שני) ברוך קרא לעוקביו ברשת החברתית, כתב הפרשן לענייני משפט כי  ינון מגל השווה את כתבת חדשות 13 נריה קראוס ועיתונאים נוספים לקאפו.
 
"האיש הזה בדרכו כינה עמיתה שלי בחברה (ואחרים): 'קאפו!' פשוט משום שהיא חושבת אחרת ממנו. הוא גם בחר לעשות זאת כחלק מהתובנות שלו מיום השואה". בהמשך הציוץ, הסביר קרא לעוקביו כי מה פשר ההשוואה החריגה שעליה אחראי מגל: "מה היא כתבה? ההיפך ממה שהוא כותב על המפגינים - היא כתבה שנתניהו בהצהרותיו הכשיל את העסקה, והוא טוען שהאופוזיציה והמפגינים מעלים את המחיר". 
הפרשן לענייני משפט המשיך לתקוף את מגל וכתב: "כשהיא מביעה דעתה נגד נתניהו היא קאפו; כשהוא מביע דעתו הוא פטריוט. הלחץ האלים הזה, ההפחדה, השיימינג, למי שלא יתיישר, יילך ויגבר".
בסיום הציוץ, ציין קרא כי לא מעט קוראים ביקשו למחוק את הציוץ הנוכחי ועל כך הדגיש: "אסור למצמץ מול קמפיין הזוהמה הזה, ולעמיתיי היקרים שפנו אליו בנעם למחוק את הציוץ, אתם מתבזים".
כאמור, מוקדם יותר היום (שני) פרסם ינון מגל ציוץ חריג מאוד ביום השואה, בו נראה כי הוא מבצע השוואה בין עיתונאים בישראל בכלל והכתבת נריה קראוס בפרט לבין קפואים (יהודים שעזרו לנאצים בשואה).
הציוץ המפתיע של מגל התפרסם על רקע דיווחים כי עסקת החטופים נפלה בגלל התבטאויותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בנוגע למבצע ברפיח. בציוץ התייחס מגל לדיווח של נריה קראוס בנושא וכתב: "השנה לצערי הבנתי. הבנתי איך קרה שהיו קאפואים. שהיו קאפואים מרצון. שהיו קאפואים אכזריים. איך קרה שהיו שטינקרים, מיוסרים, ומלשינים שהסגירו יהודים למותם. איך קרה שבמרד גטו ורשה גם נוכח פני האויב יהודים התנכרו זה לזה עד המוות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה צביעות ברוך קרא. תתבייש. (ל"ת)
    אמנון 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    הגמל לא רואה
    יורם 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברוך מגדולי המסיתים מראשי הרדיפה נגד. ביבי תסתכלו על הערוץ שלו שהולך. מדיחי אל. דחי של. נעליך היושר. ממך. והלאה הציבור לא טיפש
    סגור
  • 2.
    לא בגלל מחשבה אחרת אלא בגלל הזדהות, הדהוד ושיתוף פעולה
    מסביר פנים 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מסרי האויב הרצחני. ומגל היה עדין, יש מילה מתאימה יותר לתיאורכם. והרייטינג יעיד. ואתה ברוכי, אין לך אמירה מוחצת על משפטי נתניהו? איבדת עניין? למה?!
    סגור
  • 1.
    היה צריך להשאיר אותו (מגל)מסטול בהודו (ל"ת)
    אורי 007 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור