תקשורת ומדיה

תחרות הטיקטוק נפתחת בסערה: זה הפרס המובטח לזוכים

30 יוצרי תוכן מובילים מתחום האוכל - בהם קובי אדרי (יאבלולו שמבלולו), רובי מיכאל, לירן רוזן והשף דוד גדג' - יתחרו בצוותים במשך חודש, במטרה לכבוש את לב הקהל ולזכות בחופשה קולינרית משותפת בחו"ל

מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
אמש (ד'), טיקטוק אירחה 30 יוצרי תוכן מובילים מתחום האוכל להשקת תחרות היוצרים הקולינרית החדשה שלה - "TikTok Food Challenge". המשתתפים התחלקו לשישה צוותים שילוו אותם לחודש הקרוב, עד שבסוף התהליך, הקהל יצביע ויעניק לאחת מהקבוצות פרס - חופשה קולינרית משותפת בחו"ל.
את הפרויקט החדש מלווה יוצר התוכן אור לאון ("31 יום בקוריאה וביפן"), ובין המשתתפים בו ניתן למצוא את קובי אדרי (יאבלולו שמבלולו), לירן רוזן, בני הזוג שחר וונג ואורן בן מיכאל, השף דוד גדג', גל שמו ("רעבים ברעבך"), אור בן אוליאל, שיר צ'יפ אשכנזי, ענת אלישע, רובי מיכאל ובן שי.

המשתתפים בהכרזה - צילום: טיקטוק
המשתתפים בתחרות מוכיחים שבאמצעות עבודה קשה על תחביב אהוב, אפשר להתפתח ולהגיע רחוק. עם מיליוני עוקבים במצטבר, ירצו משפיעני האוכל להוכיח כי בעידן המדיה החדש מי שיצליח להישאר רלוונטי הוא מי שיצליח לעניין מחדש את הצופים בכל פעם.

המשתתפים בהכרזה - צילום: טיקטוק
מדי שבוע, כל משתתף יעלה תכנים שלו או של חברי הקבוצה שלו מתמודדים עם המשימה השבועית שקיבלו, עד שבתום המשימות - קהל המשתמשים יוכל להצביע ולבחור מי הצוות שיצר את התכנים האהובים עליו וראוי לזכות בפרס, באמצעות הצבעה בתוך האפליקציה.

המשתתפים - צילום: טיקטוק
לדברי אביעד רוזנבוים, מנהל התוכן של טיקטוק ישראל: "הפורמט שם דגש על תוכן קבוצתי, שיתופי פעולה, אהבה קולינרית ויצירה שמתחילה בטיקטוק אך מיועדת גם להשפיע מחוצה לה. הפרויקט נבנה כך שייתן מקום לצוותים לפעול יחד, אבל גם לכל יוצר להמשיך לבלוט ולהביא את הייחודיות שלו לכל מה שהוא עושה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה