תקשורת ומדיה

סדרת סרטונים בערוץ ההיסטוריה: לוי יצחק יעריך מחיר חפצים אישיים עתיקים

השמאי הוותיק יבחן פריטים שונים ומשונים, בהם עיתונים ישנים, פרטי אומנות ויודאיקה, בסדרה חדשה בהפקת טלעד ותעלה לאוויר ב-14 ביולי
ערוץ ההיסטוריה יעלה סדרת סרטונים חדשה בשם \'היסטוריה עם מחיר\', בכיכובו של השמאי לוי יצחק. הסדרה בהפקת טלעד, תעלה ב-14 ביולי באפיק 42 ב-HOT ובאפיק 37 ב-yes. על התסריט אחראית אילנה גרושקא, במאי הסדרה הוא משה לניאדו, ועל העריכה אחראי אייל רון.
במסגרת התכנית יתייעץ לוי יצחק עם צוות מומחים, ואז ייתן את הערכת המחיר שלו לכל פריט ופריט. בסופו של דבר מגלה בעל הפריט האם עשה עסק טוב ובידו אוצר בעל ערך כספי משמעותי או שנותר מאוכזב עם מזכרת בעלת ערך סנטימנטלי בלבד.
התוכנית צולמה בשוק הפשפשים ביפו ובין הפריטים המוצגים ניתן למצוא אוסף מטבעות עתיק, מצלמת עץ משנת 1918, שעון צלילה ממלחמת העולם השנייה, עיתונים ישנים מתקופת הקמת המדינה, ופרטי אומנות ויודאיקה.
מנהלת ערוץ ההיסטוריה יעל מיכאלי, מסרה כי \"בתהליך העבודה על \'היסטוריה עם מחיר\', הופתענו עד כמה נפוצה התחושה שהחפצים הישנים שיש לכולנו בבית נתפסים כאוצרות ושמחנו לגלות שלפעמים אנחנו גם צודקים. נהנינו מאד לעבוד בשיתוף פעולה עם לוי יצחק. עושר הניסיון והידע שהוא מביא למסך, כמו גם אהבתו הגדולה להיסטוריה, תרמו ליצירת תוכן ישראלי מהנה ואינפורמטיבי, בנושא אהוב במיוחד על צופי ערוץ ההיסטוריה ועל חובבי היסטוריה בכלל\".
לוי יצחק מסר: \"בשנים האחרונות אני מזהה עלייה ניכרת במספר האנשים המגלים עניין בתחום העתיקות. משמח אותי מאד לשתף פעולה עם ערוץ ההיסטוריה ולהיות חלק מהפרויקט. בנוסף, אני מקווה כי התוכנית תתרום למניעת הולכת שולל הן מצד קוני העתיקות והן מצד המוכרים. יש לזכור כי לא כל הנוצץ זהב ולא כל חפץ חלוד הוא עתיק\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פריט מיוחד
    נני ברק 03/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשותי פריט נדיר ומיוחד אשמח לקבל הערכה של מר לוי יצחק השמאי. נני ברק 0504477948
    סגור
  • 2.
    מטבעה עתיק
    דולוב קרלוס 02/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשותי מטבע של 10 כנארה לירה טורקית עם כתוב בערבית לפי שנה 1277 (4) מצד אחד ובצד שני סמל של קוראן " אין אל חוץ מאלא ,ברצוני לגעת יותר על ערך המטבע תודה
    סגור
  • 1.
    איך מתקשרים למר לוי להערכת פריטים (ל"ת)
    ענבר דן 10/2012/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור