תקשורת ומדיה

שבועיים לפיצוץ פרשת 'בחדרי חרדים': המנכ"ל ישוחרר למעצר בית עם הגבלות

המנכ"ל החשוד בסחיטת אנשי עסקים חרדיים, עסקים ורבנים, נעצר לפני 15 ימים. בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי החקירה "יצאה מגבולות המדינה"
בחדרי חרדים (צילום לוגו)
מנכ\"ל האתר החרדי \'בחדרי חרדים\' ישוחרר היום (יום ב\') ממעצר, לאחר שבועיים בהם נחקר כשהוא במעצר מלא. המשטרה הסכימה לשחרר את המנכ\"ל, ששמו אסור עדיין בפרסום, בתנאים מגבילים.
ברביעי שעבר הוארך מעצרו של המנכ\"ל בבית משפט השלום בירושלים, ב-5 ימים נוספים והארכה שלישית במספר. באותו דיון הצהיר נציג המשטרה במהלך הדיון בהארכת מעצרו של המנכ\"ל, כי \"הפרשה חורגת מגבולו המדינה\" ובכוונת החוקרים להגיע גם לאישים בחו\"ל שעל פי החשד נסחטו על ידי אנשי האתר.
כזכור, ביום ראשון לפני שבועיים הפכה החקירה של היחידה המרכזית של משטרת ירושלים מסמויה לגלויה, ואז הוסר חלק מצו איסור הפרסום. בחודשים האחרונים חקרה היחידה חשדות לגבי לסחיטה של אנשי עסקים חרדיים ואישי ציבור ורבנים, שעל פי החשד נדרשו לשלם עשרות אלפי דולרים בחודש בתמורה להסרה של פרטים מביכים עליהם באתר ובפורום הפעיל שלו.
במהלך החקירה עלה גם החשד כי אנשי האתר מעלים בפורום פרטים מביכים מסוג זה. על פי החשד, היקף הסחיטה נאמד במיליוני דולרים, אולם עד כה מתקשה המשטרה לאתר עדים שיעידו כי נסחטו בפועל, אולם לפחות איש אחד הודה כי ניסו לסחוט אותו ודרשו ממנו עשרת אלפים דולר לחודש, בתשלום לשנה. החשודים העיקריים בפרשה הם המנכ\"ל, סמנכ\"ל המכירות ו-2 מנהלי תוכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה