תקשורת ומדיה

שלומית אברהם מונתה לעורכת mako; שינויים בזרוע הניו מדיה של 'קשת'

עורכת mako חדשות תחליף את אסף מצנע, שהודיע לפני שבועיים על פרישה. המשנה לשעבר למנכ"ל לוגיה זיו רוזן ימונה למשנה למנכ"ל mako
סדרה של שינויים בזרוע האינטרנט של זכיינית ערוץ 2 \'קשת\': שלומית אברהם מונתה לעורכת אתר mako, במקומו של אסף מצנע שהודיע לפני שבועיים על פרישה . מינויה של אברהם הוא חלק מסבב מינויים ושינויים ארגוניים בזרוע הניו-מדיה של \'קשת\', עליהם הודיע היום (יום א\') המנהל והעורך הראשי של mako, יובל נתן.
אברהם (38), עורכת mako חדשות, תמונה לעורכת mako. היא הצטרפה לזכיינית לפני 5 שנים במהלכן פיתחה את התכניות \'מה קורה\' ו\'אנשים\' ושימשה כעורכת ראשית של תכניות האקטואליה הללו. לפני כן ערכה אברהם במשך כ-6 שנים את רצועת האקטואליה \'חמש עם\' ו\'שש עם\' בחברת החדשות של ערוץ 2 והובילה פרויקטים חדשותיים ודוקומנטריים עבור זכייניות ערוץ 2, במסגרת תפקידה כמנהלת פיתוח בחברת החדשות. בין השנים 2001-2004 שימשה במקביל גם כדוברת החברה.
גורמים ב-mako הרימו גבה עם היוודע דבר מינויה של אברהם, אולם לא לגבי מקצועיותה. \"היא בקושי חודש פה\", אמר אחד הגורמים, \"וכבר מונתה לתפקיד. זו בהחלט הפתעה, היינו בטוחים שיקדמו לתפקיד את אחד הוותיקים\".
זיו רוזן ימונה למשנה למנכ\"ל mako בתחום העסקי, במקביל לרוית אלמוג, האחראית על תחומי ההפקה וכח האדם. רוזן היה עד לאחרונה המשנה למנכ״ל לוגיה. רוזן יתמקד בתחום עסקי של הארגון הכולל פיתוח עסקי, עולם המובייל, פיתוח אפליקציות, מוצרי קרוס מדיה, מחקר ואסטרטגיה ושיווק לפלטפורמות נוספות.
נועם ברגלסון, שניהל את הפיתוח העסקי של mako מיום הקמתו, יקודם לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת, ויעבור לניהולה הישיר של סיגל אלבוחר, סמנכ\"לית הכספים. רוני נוי מקודמת מתפקידה כסגנית עורך האתר לתפקיד מנהלת מחלקת קרוס מדיה.
על פי טבלת המדרוג של אתרי האינטרנט, רשם mako כמעט 2 מיליון גולשים שונים במהלך חודש מארס , במקום השלישי ברשימת האתרים הישראלים, אחרי וואלה ו-ynet. האתר נכנס לשורה של מיזמים עסקיים (StyleRiver, buy2, screenz) במקביל לפעילות בתחומי האפליקציות לסמארטפונים וטאבלטים. לאחרונה רכש mako את אתר המוזיקה שירונט, שמצטרף לקבוצת אתרי הלוויין הכוללים את אתר האופנה FASHION FORWARD, אתר החיילים פז\"ם, אתר \'אוכל טוב\', אתר הקומדיה \'ביפ\', אתר ההיריון והלידה \'9 חודשים\', אתר הילדים \'מקולנד\', אתר חדשות הביזאר HIX ואתר עיצוב הבית LIVING שהושק הבוקר. בנוסף השיק mako לפני 3 חודשים את מגזין סוף השבוע m.
יובל נתן מסר כי ״בשל הרחבת הפעילות המואצת של mako, נולד הצורך במבנה ניהולי אחר. מדובר בשינוי מהותי של המבנה הניהולי והארגוני ב-mako שמטרתו ייעול תהליכי עבודה וניהול, ובעיקר התאמה של המבנה להיקף פעילויות הקיימות והעתידיות של mako, היקף ומגוון שלא העזנו לדמיין כשיצאנו להרפתקה המרתקת הזאת לפני 3.5 שנים\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה...!!! (ל"ת)
    מרדכי שלו 04/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שלומית אברהם מעולה.
    גלעד 04/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הגורמים האלה שמבקרים בלי להגיד את שמם - תלכו לחפש מי ינענע אותכם
    סגור
  • שלומית אברהם - תותחית
    אחד שמכיר 04/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשת מקצוע מבריקה, עמדה מאחורי 6 עם עודד בן עמי וחלק מהיוצרים של ,אנשים". עד היום פרגנה לאחרים - ומהיום היא בקדמת הבמה. מגיע לה!
    סגור