תקשורת ומדיה

ערוץ 9 ממשיך לקרוץ לכיוון הספורט: ישדר את גמר הליגה האירופית בכדורגל

במסגרת השת"פ עם צ'רלטון, ישדר הערוץ את הגמר הכל-ספרדי בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו. הצופים יקבעו את שפת השידור - עברית או רוסית
ערוץ 9 ישדר את גמר הליגה האירופית בכדורגל, בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו. מדובר על המשך שיתוף הפעולה בין הערוץ לבין חברת צ\'רלטון שבבעלות אלי עזור.
משחק הגמר של המפעל השני בחשיבותו באירופה, יתקיים ביום חמישי הבא, 9 במאי, בשעה 20:45. המשדר יועבר בשפה העברית והרוסית (מעבר בין שפות באמצעות טכנולוגיית חברות הכבלים והלוויין) עם השדר מאיר איינשטיין והפרשן זאביק זלצר.
כזכור, בספטמבר הודיע ערוץ 9 על רכישת זכויות השידור של 10 משחקים בליגה האירופית מהזכיינית צ\'רלטון. יש לציין כי שידורי הספורט הביאו לעלייה באחוזי הצפייה בקרב משקי בית יהודיים ונאמדו בממוצע של 6%, כאשר משחק גמר גביע הליגה הספרדית, בו התמודדו קבוצות ברצלונה וריאל מדריד שבר את שיאי הצפייה של הערוץ מיום הקמתו והביא ל-10.5% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.
מנכ\"ל ערוץ 9, לאוניד בלחמן מסר: \"אנו גאים לשדר את אחד מאירוע הספורט הגדולים והחשובים בכדורגל האירופי. משדר הספורט הנוכחי יפתח בעצם את רצף שידורי הספורט של הערוץ בקיץ עם שידור משחקי אליפות אירופה שיפתחו בחודש יוני הקרוב. אנו מזמינים את קהל אוהדי הכדורגל בישראל לצפות וליהנות ממשדר איכותי ברמה הגבוהה ביותר\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא תזכרו בכתבה את - אבי מורגן ???
    רפי אמזלג 05/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהביא את החדשנות לערוץ 9 הינו המנכ"ל הפורש של ידיעות אחרונות אבי מורגן. מורגן הביא פנל חדש לספורט בערוץ 9 ורייטינג בהצלחה!
    סגור