תקשורת ומדיה

בצל המשבר בערוץ 10: עורך '5 עם רפי רשף' נחושתן אוקון עוזב את התכנית

שותפו של רשף להולדת התכנית לפני 7 שנים ולהפקתה, החליט לסיים את דרכו. לאייס הוא אמר: "אני עוזב כי אני פשוט צריך אוויר אחרי התכנית הזאת"
שלום רפי (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
נחושתן אוקון עוזב את \'5 עם רפי רשף\' - כך נודע לאייס. אוקון צפוי לעזוב את תפקידו כעורך התכנית בחודש אוגוסט, לאחר שימונה עורך מחליף שיעבור תקופת חפיפה.
אוקון עורך \'5 עם רפי רשף\' ומפיק אותה במשותף עם רשף, מאז עלתה לאוויר בערוץ 10 לפני כמעט 7 שנים. בעברו היה איש גל\"צ, והוא גם חתום על הספר \'אקדח טעון ומילה טובה\'.
בתעשייה זוכה אוקון להערכה גדולה, כמי ש\"נלחם על כל אייטם\". התכנית שמשודרת מדי ערב, מניבה נתוני רייטינג גבוהים ביחס לרצועת השידור של 17:00, עם כ-7-8%. מאידך, בתעשייה דובר לא אחת על יחסי האנוש הבעייתיים של אוקון, דבר שגם התבטא בכתבה נרחבת שפורסמה לפני כ-4 שנים ב\'מעריב\'.
בשיחה עם אייס, אומר אוקון כי העזיבה לא נעוצה בהצעה אחרת שקיבל. \"אין משהו על המדף, כלום\", הוא מגיב, \"החלטתי לעזוב כי אני פשוט צריך אוויר אחרי התכנית הזאת, תכנית יומית אינטנסיבית שאני עושה אותה במשך 7 שנים. הנטייה היא לעזוב בתחילת אוגוסט\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    משבר
    ענת עזרא 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתם חכמים. ומכלכלים מעשיכם בתבונה לא הייתם מגיעים לזה. שאבתם ממעיין השינאה כמויות אדירות של שינאה לימין ולקואליציה ולכל מי שבעיניכם היה לא ראוי. פיזרתם ארס ורעל, העסקתם כתבים חובבנים כמו קושמרו ויונית לוי ווייס. כל המהות שלכם היתה לפגוע להוריד להשפיל ללעוג להתנשא מעל כולם. גוייסתם לטובת פוליטיקאים גרועים ומסיתים.העיקר לפגוע בביבי. הרי הפוליקאים קינאו בו, ואתם בטיפשותכם, הרי אתם מתחרים שלו, למה עזרתם להם? בקיצור, זה לא היה ערוץ תיקשורת תקין ומקצועי. אני לא זוכרת מתי צפיתי בכם. מזל שעמית סגל שם, הוא הציל מעט את כבודכם.
    סגור
  • 5.
    עזיבה בגלל הטרדות (ל"ת)
    אחת שיודעת 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחד האנשים הכי נחמדים לעבוד איתם בתקשורת (ל"ת)
    רוית 06/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנשים קשים אינם מתחלפים
    מעליות נחושתן 06/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנחומיי למי שיצטרך לעבוד איתו בהמשך, אחרי שינשום אוויר
    סגור
  • 2.
    עזיבה מובנת אחרי שנים של פלגיאט
    יוסי אלוני 06/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפי רפי הוא גדול הפלגיאטיסטים בתקשורת הישראלית. 90 אחוז מהאייטמים שלו גנובים מכלי תקשורת אחרים בלי מתן קרדיט. להגיש תוכנית בלי לספר לצופים שכל האייטמים שלך לקוחים מעיתונים זה פשוט מבחיל וגם לא אתי. ועוד בלי בושה הם פונים לכתבים שיעזרו להם במספרי טלפון.
    סגור
  • 1.
    איש דוחה!! לא עובדים עם רשף בגללו
    אלעד 06/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הפך את הבהמיות לאמנות. בגלל שרפי רשף לא העיף אותו הוא נישאר בלי אייטמים מעניינים.
    סגור