תקשורת ומדיה

העובדים הצליחו לכופף את הנהלת רשות השידור: מהדורת מבט תשודר בערוץ 1

ועד העיתונאים בטלוויזיה הגיע להסכמה עם ההנהלה, אחרי שאיים לא לשדר את 'מבט', כי במידה ותתרחש דרמה יוצאת דופן, המהדורה תועבר לערוץ 33
מהדורת \'מבט\' תשודר הערב (יום ב\') גם בערוץ 1 במקביל לשידורה בערוץ 33, וזאת לאחר סדרת איומים מצידם של ועד עיתונות והפקה בטלוויזיה, ואגודת העיתונאים בירושלים, כי ישביתו את המהדורה אם לא תשודר בערוץ 1.
אתמול החליטו העובדים להשבית את המהדורה היום , אותה צפוי להגיש אמיר איבגי, וזאת בעקבות ההחלטה להעביר את 4 מהדורות (3 השבוע ומהדורה נוספת בעוד כשבוע) לשידור בערוץ 33 בשל אילוצי שידור הנובעים משידורי המשחקים האולימפיים.
ביום חמישי העביר יו\"ר ועדת עיתונות והפקה יהודה כהן מכתב למנכ\"ל הרשות יוני בן-מנחם, בו טען כי \"ההחלטה לשדר את מבט לחדשות בערוץ זניח נטול רייטינג - הזויה\". מאז יום חמישי ועד אתמול בערב לא זכה כהן לתגובה, ובוועד החליטו להשבית את המהדורה. בעקבות כך החלו מגעים, ולמעשה רשות השידור התכופפה והחליטה לשדר את \'מבט\' בערוץ 1 ובערוץ 33 במקביל.
בסיכום בין הצדדים נקבע כי אם תתחולל דרמה יוצאת דופן במשחקי האולימפיאדה, יעברו שידורי החדשות לערוץ 33 תוך הפניית הציבור לצפייה בחדשות בערוץ זה.
יהודה כהן מסר היום כי \"שידורי האולימפיאדה מהווים פלטפורמה חשובה להעלאת הרייטינג של שידורי ערוץ 1 ולמהדורת \'מבט\'. הצלחת ערוץ 1 בקרב ציבור הצופים היא מטרה משותפת לכלל העובדים ולא רק להנהלה\". ברשות השידור סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא סתם בוגדים- מריונטות של ההנהלה (ל"ת)
    בהמשך ל-1 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מבט- מהדורת השלטון (ל"ת)
    סיסי 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יהודה כהן תולעת מזן נדיר (ל"ת)
    אריק 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    למי עוד אכפת מבט, הלו?? יש שם מישהו? (ל"ת)
    שמי 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לוועד הצליח למרות הבוגדים מבפנים (ל"ת)
    עובד רשות 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור