תקשורת ומדיה

עובדי ערוץ 10 ניסו לחבל בישיבת מועצת הרשות השנייה: קראו לחברים להתפטר

בין מובילי המחאה בנסיון ל'פוצץ' את מועצת הרשות דב גילהר ושלומי אלדר. חבר מועצה לאייס: "פנו אלינו וביקשו שנתפטר, הם צודקים ב-100%"
עובדי ערוץ 10 לא מוותרים וממשיכים במאבקם האינטנסיבי למען המשך פעילותו של הערוץ ומניעת פיטורי 150 העובדים - מהלך אותו מנסה להניע דירקטוריון הערוץ. לאייס נודע כי חלק מהעובדים, בהובלת דב גילהר ושלומי אלדר, ניסו ל\'פוצץ\' את ישיבת מועצת הרשות השנייה שהתכנסה היום (יום ה).
גילהר ואלדר ניסו לפרוץ לישיבת הרשות השנייה שדנה בחילוט הערבויות של ערוץ 10. החילוט שאמור להתבצע ב-2 לספטמבר בגינו החליט הדירקטוריון לפטר כ-150 עובדים כדי להתמודד עם הבעיה התקציבית שהולכת ומחריפה. עובדי הערוץ דרשו שחברי המועצה יתפטרו מתפקידם כדי לזעזע את המערכת. יש לציין כי נכון לעכשיו אף חבר מועצה לא התפטר. חבר מועצה סיפר לאייס כי העובדים צעקו והפריעו. \"הם פנו אלינו וביקשו שנתפטר. הם צודקים ב-100%\"
-ואתה תתפטר?
\"לא\".
פריצת העובדים לישיבת המועצה
כזכור, בשבועות האחרונים ולאחר שלא הוגשה לרשות השנייה הצעת חקיקה בעניין מטעם הממשלה, הוחלט על חילוט הערבויות של ערוץ 10 בגין חובותיו שעומדים על כ-60 מיליון שקלים. כתוצאה מכך דירקטוריון ערוץ 10 החליט על פיטוריהם של 150 עובדי הערוץ בכדי להקל על קופת הערוץ להצליח לקיימו מספר חודשים נוספים. ההסתדרות, בראשותו של עופר עיני נרתמה לטובת עובדי הערוץ ומלווה אוותם מאז במאבקם. בין היתר קרא עיני לעובדי הערוץ לסרב לקבל את מכתבי הפיטורין שיועברו לידיהם.
ההחלטה על פיטורי העובדים נתנה את האות למחאת עובדי הערוץ שקיימו מאז מספר הפגנות מול קרית הממשלה וביתו של ראש הממשלה, ובנוסף הביעו את מחאתם כשפרצו לשידורים חיים.
מוקדם יותר היום (יום ה) קיימה ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בראשות יעקב שחם דיון בנושא התוכנית \"מעושרות\" של ערוץ 10. הוועדה שמעה את נציגי הנהלת ערוץ 10 , קרני זיו ועו\"ד דבורה קמחי, ויוצרת הסדרה, אורנה בן דור, שתיארו את הסדרה ואת העונה החדשה כולל תהליכי העבודה והיצירה של הסדרה.
הוועדה קיימה דיון ממושך בנושא והחליטה כי ההכרה בעונה השנייה של \"מעושרות\" תוחלט לאחר שישודרו שני הפרקים הראשונים של העונה וניתן יהיה להחליט באם התוכנית עונה לדרישות ההכרה בתוכנית תעודה. כמו כן יתקיים דיון של הוועדה עם נציגי היוצרים הדוקומנטריים. יו\"ר הוועדה, יעקב שחם, אמר, \"באופן אישי אני מעריך ואוהד את התוכנית. ההתייחסות לגבי ההכרה תהיה מקצועית ובדיקת העמידה בהגדרות הז\'אנר של תוכניות תעודה. ההחלטה על השידור היא של הנהלת ערוץ 10, במידה והתוכנית תשודר ללא הכרה של וועדת הטלוויזיה בתוכנית זו כתוכנית תעודה, הרי שעלויות ההפקה לא יחושבו במסגרת ההתחייבויות של ערוץ 10 להוצאה על תכניות סוגה עלית\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הסיבה חוסר רייטינג, העם מאס בערוץ 10
    מאיה 08/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שהפיל את ערוץ 10, המיאוס שפשה בעם מהשימוש לרעה בבמה ציבורית. חוסר מקצועיות, ניהול כושר, אג'נדה פוליטית , נסיונות חיסול של ראש ממשלה שניבחר בצורה דמוקרטית כדי ליישם את רצון הבוחרים ולא את רצון התישקורת.
    סגור
  • מוזר, דווקא ברביעי הרייטינג שבר שיאים
    מאיה 09/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אח אח צרות העין והקנאה, אנשים שמונעים מאינטרסים ולא ממקצועיות... מסתתרים פה מאחורי שמות בדויים ומנסים לדרוס כל מה שלא תואם את דעת ראש הממשלה וחייליו. תתביישו!!!
    סגור
  • 4.
    שמדינה של כל אזרחיה תשאר רק עם "ישראל ביתנו"?
    הסדר קבע לערוץ10 08/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה להסדיר הסדר של קבע את רשיונות ערוץ 10, ולתקן את חוק הרשות. אחרת, לתקשורת כולה תהיה תלות בממשלה כזו או אחרת
    סגור
  • 3.
    לאייס: מעריב עומד להיסגר הערב, ואתם ישנים!!!! (ל"ת)
    רועי 08/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    העיקר שליטל יופק זה הכי חשוב יותר מהערוץ
    גרוס בני 08/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקרוס רק אחרי ההפקה
    סגור
  • 1.
    יואב יצחק: חברת ההפקות של רפי רשף מקבלת מליון
    ש"ח בחודש 08/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל שערוץ 10 יוריד את השכר המופרז שמשולם למקצת מעובדי הערוץ. http://www.news1.co.il/Archive/001-D-308444-00.html
    סגור