תקשורת ומדיה

תם עידן מנשה סמירה: שר התקשורת מינה את שי באב"ד למנכ"ל הרשות ה-2

באב"ד, לשעבר מנכ"ל צים ישראל והמזרח הרחוק שיחליף את מ"מ המנכ"ל מצגר, חסר ניסיון בתחום התקשורת. המפסידים: יפעת בן חי-שגב ודן תדמור
שי באב"ד (צילום יח"צ)
שר התקשורת משה כחלון מינה היום (יום ה\') את שי באב\"ד למנכ\"ל הרשות השנייה, לאחר קבלת המלצת ועדת האיתור בראשות מנכ\"ל משרד התקשורת עדן בר טל, שהמליצה על 3 מועמדים. כעת צריכה מועצת הרשות השנייה לאשר המינוי.
לבאב\"ד ניסיון ניהולי איכותי ומרשים במגזר העסקי והוא שימש עד לאחרונה כמנכ\"ל צים ישראל והמזרח הקרוב. זאת, לאחר מילוי מגוון תפקידי ניהול בכירים ב\'צים שירותי ספנות משולבים בע\"מ\' ובהם ראש אגף תקציבים וכלכלה ועוזר בכיר למנכ\"ל ונשיא צים העולמית תוך השגת הישגים בולטים במגוון תחומים. באב\"ד הוא גם עו\"ד ובעל השכלה בתחומי הכלכלה, המשפט והניהול. מאידך, למנכ\"ל החדש אין ניסיון בעיתונות ובניהול באמצעי תקשורת.
ועדת האיתור דנה במועמדותם של 19 איש, שלושה מהם הגיעו לקו הסיום: באב\"ד, מנכ\"לית הוועדה למדרוג ד\"ר יפעת בן חי-שגב, ומנכ\"ל טלעד לשעבר דן תדמור. באב\"ד יחליף את ממלאת מקום המנכ\"ל אילת מצגר, ששישמה בתפקיד מספר חודשים מאז התפטר מנשה סמירה.
בתקופתו של באב\"ד כמנכ\"ל הרשות, תרקום עור וגידים ברית המועצות – איחוד הרגולטורים בתחום הטלוויזיה - הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין. לדברי גורמים בשוק התקשורת, הערכה היא כי אם וכאשר יוחלט על ברית כזו, מנכ\"ל הרשות השנייה ימונה למנכ\"ל הברית.
השר משה כחלון איחל לבאב\"ד הצלחה בתפקיד \"בתקופה חשובה זו של רפורמות משמעותיות בשוק ובמבנה הרגולציה. אני בטוח כי לאור כישוריו וניסיונו יוביל מר באב\"ד בהצלחה את הרשות\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קומבינה
    חיפאי 09/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאלו את רמי דותן שתפר את התפקיד
    סגור
  • 2.
    עלבון לאינטליגנציה! (ל"ת)
    מנשה סמיחה 09/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה לאנשים אלה ולתקשורת??? (ל"ת)
    עיתונאי 09/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינוי פוליטי כושל מוחלף במינוי פוליטי אחר (ל"ת)
    עלבון 09/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור