אייס

יריית פתיחה לערוץ ה-TV ב-ynet? יחנוך אולפן חדשות בבחירות לנשיאות ארה"ב

שוק החדשות באינטרנט גועש: אחרי שינון מגל הצטרף לוואלה ויעקב אילון ל-MAKO, ב-ynet יחנכו אולפן שישמש את ערוצי התוכן, ואילו ב'ישראל היום' בוחנים אפשרות לשידור מהדורת חדשות יומית בפלטפורמות הדיגיטליות שלו
אבי בן טל (צילום יח"צ)
עולם התקשורת גועש לאחרונה, ולאו דווקא בגלל גלי הפיטורים: אחרי שינון מגל הצטרף לוואלה ויעקב אילון לאת MAKO מבית \'קשת\', ב-ynet יחנכו אולפן שישמש את כל ערוצי התוכן, ואילו ב\'ישראל היום\' בוחנים אפשרות לשידור מהדורת חדשות יומית בפלטפורמות הדיגיטליות שלו.
אחרי תקופה ארוכה של הכנות, ב-ynet יחנכו בשבוע הבא את אולפן הטלוויזיה שהקימו, בדיוק ביום הבחירות לנשיאות בארה\"ב - כך נודע לאייס. על פי התכנון ynet ישדר משדר רציף מחצות עד 10 בבוקר, בהובלת הכתב המדיני אטילה שומפלבי, עם פריצות לנקודות שידור בארה\"ב, שם ימוקמו בין היתר כתב ynet בארה\"ב יצחק בן חורין וכתבי פרילנס שיעבדו עם האתר בארה\"ב לטובת יום הבחירות.
חנוכת האולפן צפויה להיות יריית הפתיחה למה שנראה שבשוק התקשורת מעריכים כתחילתו של ערוץ חדשות טלוויזיוני באינטרנט של האתר מבית \'ידיעות אחרונות\'.
באולפן שהוקם במשרדים החדשים של ynet ברחוב קרמניצקי, הושקעו כחצי מיליון דולר. האולפן שמשקיף על דסק החדשות של האתר, מורכב מקירות המצופים בנורות LED, וכולל 3 מצלמות עם טלפרומפטרים. לצד האולפן ישנם חדרי עריכה משוכללים.
באתר קיימו לאחרונה מספר ישיבות לגבי עתידה של זרוע הטלוויזיה של האתר. גורמים בשוק התקשורת מעריכים כי האתר ינסה להפיק מהדורת חדשות יומית, אולם גורם בכיר ב-ynet מכחיש את כוונות לעלות מהדורת חדשות בקרוב, ואומר כי \"מדובר ברעיון שלא ישים כרגע\".
כאמור, תאריך היעד להפעלת האולפן, הוא יום הבחירות האמריקאי, שיתקיים ב-6 בנובמבר. בשבועיים האחרונים התקיימו צילומי פיילוט וטסטים בהשתתפות אטילה שומפלבי, שצפוי להגיש את המשדר המיוחד ביום הבחירות. על פי גורמים באתר, מיד לאחר המשדר, ב-ynet צפויים להתחיל לקיים שידורים לאורך שעות היום באמצעות כלל ערוצי התוכן של האתר, בהם ספורט, כלכלה, תרבות, צרכנות ועוד, ושם צילומים עבור שידורי VOD לערוצים השונים.
המהלך של ynet מגיע על רקע התעוררות בשוק הטלוויזיה באינטרנט. בוואלה גייסו את ינון מגל למחלקת החדשות, כחלק מתכנית ארוכת טווח להפיק מהדורת חדשות עצמאית; ב-MAKO גייסו את יעקב אילון לשמש כמנהל מחלקת החדשות של האתר; וחברת החדשות של ערוץ 2 מפעילה כבר כ-3 שנים גוף אינטרנט פעיל דרך אתרי \'קשת\' ו\'רשת\'. ב-ynet לא יכולים להישאר מאחור. בשלב זה טרם נקבע מי יהיה \"הפרזנטור\" של המהלך המגבש (כשמגל הוא זה של וואלה, ואילון ב-MAKO), אבל הערכה היא כי יהיה אחד כזה, בסופו של דבר
דה שלדון ניוז
ואסור לשכוח את \'ישראל היום\' במשוואה. בחודשים האחרונים הושלמה הקמת האולפנים המפוארים בבניין המערכת ברחוב השלושה ביד אליהו, ובעיתון גייסו כתבי וידאו.
על פי גורמים בעיתון, גם בכלי התקשורת של שלדון אדלסון מעוניינים להרים מהדורת חדשות יומית שתשודר בפלטפורמות הדיגיטליות של העיתון – האתר ואפליקציית האייפד והאייפון. אותם גורמים מציינים כי מהלך כזה אף החל, אולם הוקפא - וכעת ממתינים אנשי אדלסון לראות מה קורה אצל המתחרים ב-ynet, מה שעשוי להעניק דחיפה למהלך.
מ-ynet טרם התקבלה תגובה. מישראל היום לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחה צהובון חדשות טלוויזיוני זה בדיוק מה שצריך (ל"ת)
    אסף 10/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ווינט ימציאו את הטלוויזיה הישראלית מחדש
    יובל 10/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שם מספיק כסף עוצמה וחזון לתת למבנה המעוות של עולם הטלוויזיה הישראלי בראש. בהצלחה!!
    סגור